آئین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان با موضوع داغ مساکن مهر و وعده های جدید ، گرمی خاص به خود گرفت.
کد خبر: ۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 13 May 2015
فرماندار همدان گفت: شهرستان همدان بهترین وضعیت مساکن مهر را در استان داشته است.

به گزارش ایسنا؛ "علی تعالی" در شورای اداری شهرستان همدان و آئین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان، اظهار کرد: تغییر و تحولات در حوزه های مدیریتی امری عادی بوده و همیشه تغییر و تحول وجود داشته است.

وی با بیان اینکه حوزه عمرانی فرمانداری یکی از حوزه های پرچالش است، افزود: مشکلات آب و مساکن مهر که معضلات مختلفی برای شهرستان ایجاد کرده بود با پیگیری مجدانه معاون عمرانی به نتیجه رسید به طوریکه نسبت به کلیه استان ها بهترین وضعیت مسکن مهر مربوط به استان و شهرستان همدان است.

تعالی یادآور شد: رسیدگی به مباحث و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی شهرستان و درخواست های متعدد و انتظارات فراوان در بحث آب و گاز روستایی از جمله مباحثی است که در حوزه عمرانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اکتفا به مصوبات در انجام امور کارساز نیست، تصریح کرد: معاون سابق فرمانداری ویژگی مدیریتی خوبی داشت که اشراف در مباحث و معضلات شهرستان و تحکم از وِیژگی های خوب این مسئول بود که کار را برای ما بسیار راحت تر می کرد.

تعالی با ابرازامیداوری از اینکه معاون عمرانی جدید نیز بتواند مباحث و مشکلات شهرستان را پیگیری کند و شاخص های شهرستان را ارتقا دهد، گفت: در بحث مدیریتی چند حالت وجود دارد از جمله اینکه مدیر می تواند وضع موجود گذشته را حفظ کند  و یا اینکه عقب گرد داشته باشد اما آنچه از معاون عمرانی جدید انتظار می رود این است که مدیریت موثر داشته باشد و وضع شهرستان را ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه از توجه به برخی از نقاط شهرستان غفلت کرده ایم، عنوان کرد: باید به نقاطی که غافل شده ایم نیز رسیدگی کنیم.

"محمدعلی محمدی" از معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان همدان تودیع و "حسین افشاری" به این سمت منصوب شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار