رییس هیات کشتی همدان گفت: نبود منابع مالی و حمایت های لازم از سوی بخش خصوصی باعث شده تا در بخش حرفه ای و تیمداری در لیگ مشکل داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 07 May 2015
رییس هیات کشتی همدان گفت: قرار بود امسال هم شرکت صنایع غذایی سحر همدان حامی کشتی همدان باشد اما با کنار رفتن این صنعت بخش خصوصی توان تیمداری در لیگ جایزه بزرگ کشتی در سال جاری را نداریم.

به گزارش ایرنا؛ جلال صابریون اظهار کرد: کشتی ورزش اول استان همدان به شمار می رود که دارای قهرمانان ارزنده ملی، آسیایی، جهانی و المپیک است منتهی نبود منابع مالی و حمایت های لازم از سوی بخش خصوصی باعث شده تا در بخش حرفه ای و تیمداری در لیگ مشکل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هیجان حضور در رقابت های لیگ کشتی کشور برای مردم کشتی دوست همدان از جذابیت لازم برخوردار است و سال قبل هم با استقبال بسیار چشمگیر کشتی دوستان مواجه بودیم اما امسال صنایع غذایی سحر همدان قادر به تیمداری نیست و با این وضعیت نمی توانیم به حضور در لیگ خوش بین باشیم.

وی افزود: فدراسیون تا بیستم ماه جاری به استانها فرصت ثبت نام داده است و همدان هنوز در بلاتکلیفی بسر می برد و انتظار داریم مسوولان چاره اندیشی کنند.

صابریون خاطرنشان کرد: سال گذشته در یک فصل از رقابتها نتوانستیم حضور یابیم و این غیبت سبب شد تا جام باشگاههای جهان را از دست بدهیم اما امیدوارم امسال با فراهم شدن شرایط حضور کشتی گیران به این جام برسیم.

وی بیان کرد: مشکلی بابت تشکیل تیم نداریم و می توانیم با حداقل بودجه در مقایسه با سایر تیم های قدرتمند حاضر در این رقابت ها، تیمی منسجم و با کیفیت فنی مناسب ببندیم.همدان در فینال فصل گذشته مسابقات کشتی جایزه بزرگ باشگاه های کشور عنوان سوم را کسب کرد.

هم اکنون هشت هزار کشتی گیر در سطح استان همدان فعالیت دارند.دور جدید مسابقات فصلی کشتی جایزه بزرگ باشگاه های کشور قرار است از 25 ماه جاری آغاز شود.پیش از این مسابقات جایزه بزرگ باشگاههای کشور تحت عنوان لیگ برتر برگزار می شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار