سی و چهارمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور با حضور 500 دانش آموز دختر در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ قرآن در همدان پایان یافت.
کد خبر: ۲۷۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 01 August 2016
 سی و چهارمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور با حضور 500 دانش آموز دختر در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ قرآن در همدان پایان یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان روز دوشنبه در این آیین گفت: از سال گذشته 11 کمیته کاری با حدود 180 نیروی انسانی برای برگزاری این مسابقه های در استان تشکیل شد.

مصطفی خزاعی با بیان اینکه این رقابت ها زمینه انس بیشتر جوانان با فعالیت های قرآنی را فراهم کرده است افزود: ما باید فرهنگ قرآنی را در کشور نشر دهیم چرا که اگر فرهنگ قرآنی و مفاهیم کلام وحی به درستی به نسل جوان انتقال یابد بسیاری از مشکلات جامعه رفع می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برگزاری مسابقه های قرآنی اثرگذاری تربیتی و آموزشی بر روی دانش آموزان دارد تاکید کرد: باید جوانان ما مانوس با قرآن باشند تا بتوانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون بمانند.

خزاعی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت ها گفت: هر یک از شما می توانید سفیران اطلاع رسانی برای استان همدان باشید و جاذبه های تاریخی و گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران را به خانواده های خود معرفی کنید.

سی و چهارمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور با حضور 500 دانش آموز دختر در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ قرآن از هشتم مرداد در همدان آغاز شد و امروز با حضور مسئولان استانی و معاونان وزارت آموزش و پرورش با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

استان همدان در سال 78 میزبان رقابتهای فرهنگی، هنری و قرآنی ، سال 81 میزبان رقابت های اذان سراسر کشور، سال 83 میزبان رقابت های قرآنی و امسال نیز برای چهارمین بار استان همدان میزبان رقابت های قرآنی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار