شهردار همدان از افتتاح فاز نخست کارخانه بازیافت زباله در شهر همدان خبر داد و گفت: کارخانه بازیافت زباله تا دو سال آینده به طور کامل افتتاح می‎شود.
کد خبر: ۲۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 23 April 2015

شهردار همدان با اعلام خبر افتتاح فاز نخست کارخانه بازیافت زباله در شهر همدان گفت: این پروژه در ۳ فاز طراحی شده که امیدواریم بتوان در دوسال آینده پروژه را به طور کامل به بهرهبرداری برسانیم.

به گزارش تسنیم؛ سیدمصطفی رسولی با اشاره به اینکه فاز نخست کارخانه بازیافت زباله شهر همدان همزمان با روز هوای پاک در همدان افتتاح میشود، اظهار داشت: فاز نخست این کارخانه با حضور استاندار همدان به بهره‌برداری میرسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز نخست این کارخانه از تیرماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: این پروژه در ۳ فاز طراحی شده که امیدواریم بتوان در دوسال آینده پروژه را به طور کامل به بهرهبرداری برسانیم.

رسولی با اعلام اینکه در فاز نخست دو سوم زباله شهر همدان برای بازیافت به این کارخانه تحویل میشود، تصریح کرد: روزانه بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ تن زباله توسط شهرداری همدان به این کارخانه تحویل میشود تا مورد بازیافت قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری همدان ایجاد شده است، بیان کرد: برای فاز نخست این پروژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده که از طریق بخش خصوصی و شهرداری همدان تامین شده است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه کارخانه بازیافت زباله شهر همدان در زمینی به مساحت ۶ هکتار طراحی و اجرایی میشود، تاکید کرد: خوشبختانه روند اجرای فاز نخست پروژه مطلوب بوده و امیدواریم دو فاز بعدی نیز به سرعت به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پروژه‌های نگهداری خود در شهر همدان را از اواخر سال گذشته آغاز کرده است، گفت: روکش آسفالت و پیاده‌روسازی از جمله اولویت‌های شهرداری همدان در بحث نگهداری است که امیدواریم همچون سال گذشته عملکرد مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

رسولی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های میدان بار و تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه خبر داد و گفت: امسال در بودجه شهرداری اعتباری برای این دو پروژه در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد عملیات اجرایی این دو پروژه ادیبهشت ماه آغاز شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار