عده‌ای از سرمایه‌گذاران فرصت سرمایه‌گذاری در همدان را گرفته‌اند که باید خلع ید شوند.
کد خبر: ۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 03 February 2015
عده‌ای از سرمایه‌گذاران فرصت سرمایه‌گذاری در همدان را گرفته‌اند که باید خلع ید شوند.

به گزارش فارس، محمودرضا در کارگروه گردشگری استان همدان با تأکید بر اینکه نیازی به ایجاد مناطق متعدد نمونه گردشگری نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایجاد مناطق متعدد گردشگری هزینه‌بر بوده و دولت موظف به تأمین زیرساخت‌های این مناطق است باید به صورت مطالعه دقیق اقدام به ایجاد مناطق نمونه گردشگری کرد.

 وی با بیان اینکه از این پس راه و شهرسازی نیز باید در تبدیل یک منطقه به نمونه گردشگری ورود کند، افزود: با توجه به زیرساخت‌هایی که راه و شهرسازی باید در نقاط نمونه گردشگری ایجاد کند، بر این اساس باید به گونه‌ای عمل کرد که تعهد دولت در تأمین زیرساخت بر زمین نماند.

معاون عمرانی استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه گردشگری برای استان همدان اهمیت دارد انتظار از این جلسه این است که به شدت موضوعات را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از سرمایه‌گذاران کاری در مناطق نمونه گردشگری نکرده‌اند، افزود: یک عده از سرمایه‌گذاران فرصت سرمایه‌گذاری در یک نقطه را گرفته‌اند که باید خلع ید شوند.

عراقی با بیان اینکه کارگروه گردشگری تا اطلاع ثانوی هر هفته جلسه خود را ادامه می‌دهد، افزود: تا زمانی که گردشگری استان سر و سامان یابد، سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت 8 تا 10 صبح کارگروه گردشگری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از جلسه بعدی تمام طرح‌هایی که در مناطق نمونه گردشگری نیمه تمام مانده، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر اساس زمانبندی ساماندهی شود.

معاون عمرانی استاندار همدان در پایان با تأکید بر اینکه در گردشگری بدون اعتبار کاری از پیش نمی‌رود، افزود: اعتبارات مورد نیاز برای تأمین زیر ساخت گردشگری را اعلام کنید تا بتوانیم بودجه لازم را جذب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار