شهردار شیرین‎سو با اشاره به آماده‎سازی طرح گردشگری تالاب شیرین‎سو، از انعقاد تفاهمنامه با شرکت سیاحتی علیصدر به منظور تبادل گردشگر و معرفی جاذبه‎های گردشگری این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 10 July 2016
شهردار شیرین‎سو با اشاره به آماده‎سازی طرح گردشگری تالاب شیرین‎سو، از انعقاد تفاهمنامه با شرکت سیاحتی علیصدر به منظور تبادل گردشگر و معرفی جاذبه‎های گردشگری این منطقه خبر داد.

به گزارش فارس، علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه پروژه‎های شهرداری شیرین‌سو در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر در حال اجراست، اظهار کرد: توجه به کیفیت و سرعت در تکمیل پروژه‎ها از اهداف شهرداری است.

وی از خرید 500 تن قیر برای زیرسازی معابر، انجام محوطه‎سازی و فضای سبز، نصب المان گلزار شهدای گمنام شهر شیرین‎سو با پیشرفت فیزیکی 50 درصد خبر داد.

شهردار شیرین‎سو ادامه داد: شروع عملیات اجرایی دوبانده کردن ورودی شهر از سمت کبودراهنگ، احداث پل برای تعریض ورودی شهر از سمت کبودراهنگ، انجام پروژه بازارچه میوه و تره‌بار با پیشرفت 40 درصد، اجرای جدول‌گذاری معبر ورودی شهر به طول 350 متر، نظافت و لایروبی جداول و معابر شهر، احداث پارکینگ، تعمیر جداول معیوب معابر شهر، اجرای چمن کاری بلوار امام (ره) و شهید بهشتی از دیگر اقدامات است.

وی توجه به فعالیت‎های فرهنگی، گردشگری و ورزشی را از اولویت‌های کاری مدیریت شهری دانست و از حمایت تیم فوتسال شهرداری شیرین‌سو برای شرکت در مسابقات لیگ برتر استان خبر داد.

فعله‌گری با اشاره به آماده‎سازی طرح گردشگری تالاب شیرین‎سو، در ادامه انعقاد تفاهمنامه با شرکت سیاحتی علیصدر به منظور تبادل گردشگر و معرفی جاذبه‎های گردشگری این منطقه را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود نیروهای آتش‌نشانی در شهر شیرین‌سو، حل این مشکل را یکی از ضروریات دانست.

شهردار شیرین‎سو گفت: تمام فعالیت‌های شهرداری شیرین‎سو با تکیه بر امکانات و منابع انسانی شهرداری بوده و هیچ کمک و منابع خارج از عرف به شهرداری تزریق نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار