عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: هدف تیم شهرداری صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.
کد خبر: ۲۵۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 10 July 2016
عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: هدف تیم شهرداری صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

به گزارش ایسنا، عباس صوفی اظهار کرد: در نشست اخیر هیئت مدیره باشگاه تصمیم بر ادامه همکاری با هادی گل محمدی سرمربی فصل قبل شهرداری که توانست این تیم را از لیگ سه به رقابت های لیگ دسته دو صعود دهد، گرفته شد.

وی اضافه کرد: خواسته اعضای هیئت مدیره از سرمربی تیم در فصل جاری کسب نتایج مطلوب و صعود تیم به رقابت های لیگ یک است.

صوفی تصریح کرد: البته در مقابل انتظار هییت مدیره مبنی بر صعود به لیگ یک، با خواسته های گل محمدی به عنوان سرمربی تیم شهرداری نیز موافقت شد.

این عضو هییت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: این سازمان در بخش فوتبال بزرگسالان به دنبال کسب نتایج مناسب و صعود به لیگ یک کشور است و تمام ابزار فنی و زیرساخت های لازم را نیز فراهم کرده ایم.

وی گفت: به هر حال تامین بودجه مالی برای تیم فوتبال شهرداری همدان نیاز به نشست های تخصصی و مصوبه شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد و در مقابل نیز این انتظار می رود که کادر فنی فعلی تمام تلاش خود را برای صعود تیم به لیگ یک داشته باشد.

وی افزود: امسال همچون فصل گذشته حمایت های مالی لازم را از تیم خواهیم داشت و با اعتماد به توانایی کادر فنی فعلی، امیدوار هستیم تا امسال صعود به لیگ یک را به همراه داشته باشیم.

صوفی یادآور شد: اولویت مشخص شده نهایت استفاده از بازیکنان توانمند بومی است و البته دست کادر فنی را برای جذب بازیکنان غیربومی نیز باز گذاشته ایم.

تیم شهرداری همدان امسال توانست با کسب نتایج درخشان از رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور راهی لیگ دو شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار