بیش از یک‌هزار و 100 کلاس در 177 مدرسه استان همدان برای پذیرش میهمانان فرهنگی در تابستان امسال تجهیز شده است که با توجه اینکه بیشترین تجمع و حجم ورودی را در تعطیلات عید فطر داریم بر این ظرفیت افزوده می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 06 July 2016
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تجهیز بیش از ۱۱۰۰ کلاس در ۱۷۷ مدرسه برای پذیرش مسافران فرهنگی در تابستان امسال گفت: ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان استان همدان ظرفیت پذیرش ۸ هزار نفر مسافر در هر شبانه‌روز را دارد.

به گزارش تسنیم، محمد بداغی با اشاره به فعال شدن ستاد اسکان مسافران تابستانی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته بیشتر حجم ورود مسافران تابستانی را در تعطیلات عید سعید فطر شاهد هستیم و بر این اساس تمهیدات لازم برای اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی پیش‎‌بینی شده است.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و 100 کلاس در 177 مدرسه استان همدان برای پذیرش میهمانان فرهنگی در تابستان امسال تجهیز شده است که با توجه اینکه بیشترین تجمع و حجم ورودی را در تعطیلات عید فطر داریم بر این ظرفیت افزوده می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به رتبه‌بندی کلاس‌ها براساس امکانات بیان کرد: از مجموع‌های کلاس‌های پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران تابستانی 61 کلاس به صورت ویژه، 886 کلاس نوع «الف» و 207 کلاس نوع «ب» برای تابستان سال جاری آماده شده است.

وی گفت: مسافران تابستانی با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی به صورت تدریجی به استان سفر می‌کنند در این راستا ظرفیت پذیرش مسافران در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان در ایام معمولی 5 هزار و 600 نفر روز است اما در ایام تعطیلات عید فطر این ظرفیت به 8 هزار نفر در شبانه‌روز افزایش یافته است.

بداغی عنوان کرد: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر سال گذشته 17 هزار و 321 مسافر و گردشگر در مدارس استان استان به میزان 31 هزار و 187 نفر روز اسکان داده شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در در تعطیلات تابستان سال گذشته 146 هزار و 893 نفر مسافر در قالب 46 هزار و 676 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان همدان پذیرش شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار