مدیر امور گردشگری شهرداری همدان از آماده سازی پارک‌های شهر همدان برای میزبانی و اسکان مسافران عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 30 June 2016
مدیر امور گردشگری شهرداری همدان از آماده سازی پارک‌های شهر همدان برای میزبانی و اسکان مسافران عید فطر خبر داد.

به گزارش مهر، علی‌اصغر شیری با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد از مسافران، پارک‌ها و فضاهای باز را برای اسکان انتخاب می‌کنند، افزود: کاشت گل و گیاه، نظافت، خدمات شهری، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در پارک‌ها از جمله اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران است.

شیری با بیان اینکه مبلمان شهری نیز برای ورود گردشگران آماده شده است، گفت: باید فضاهای سرپوشیده که برای اسکان مسافران از سوی سایر نهادها تعبیه شده به شهرداری اعلام شود تا شهرداری برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشد.

مدیر امور گردشگری شهرداری همدان از تنظیم نرم‌افزار ستاد اسکان شهرداری خبر داد و عنوان کرد: این نرم‌افزار در مدیریت زمان کمک می‌کند و آمار مسافران و اسکان آنها به صورت برخط قابل مشاهده است.

شیری با اشاره به اینکه این نرم‌افزار تا ۶ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، افزود: برای ساماندهی ورودی شهر همدان نیز آسفالت معبر، تامین روشنایی و سایر موارد انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان همکاری خوبی با آموزش و پرورش دارد، عنوان کرد: تهیه نقشه به‌روز گردشگری از اقدامات شهری است که با تهیه آن شهروندان و مسافران از تأسیسات گردشگری شهر آگاهی پیدا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار