شبگرد وظیفه‌شناس یکی از روستاهای فامنین با اعلام به موقع به پلیس مانع از سرقت احشام در این روستا شد.
کد خبر: ۲۴۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 05 June 2016
فرمانده انتظامی فامنین بکارگیری شبگرد در سطح روستاها را یکی از راه‌های پیشگیری از سرقت دانست و از شوراهای روستاهای فامنین خواست از شبگرد استفاده کنند.

بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه هوشیاری شبگرد «روستای قزل آباد» شهرستان فامنین و حضور به موقع پلیس مانع از سرقت احشام شد، اظهار کرد: شبگرد وظیفه‌شناس یکی از روستاهای فامنین با اعلام به موقع به پلیس مانع از سرقت احشام در این روستا شد.

وی گفت: این شبگرد در حین گشت‌زنی متوجه حضور سارقان احشام در آغل یکی از اهالی روستا شد و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 گزارش کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: مأموران گشت انتظامی نیز در کمترین زمان ممکن با حضور به موقع محل را پوشش انتظامی داده و مانع از سرقت احشام شدند.

وی حفظ امنیت در سطح شهرستان و اقدام در راستای پیشگیری از سرقت را از دغدغه‌های پلیس دانست و گفت: بکارگیری شبگرد در سطح روستاها یکی از راه‌های پیشگیری از سرقت است که نتایج خوبی را نیز در بر داشته است.

نوری در ادامه سخنانش اظهار کرد: تاکنون چندین جلسه با اعضای شورای روستاهای شهرستان فامنین در خصوص استفاده از شبگرد در روستاها برگزار شده است.

وی افزود: به منظور ارج نهادن به تلاش شبگرد روستای قزل‌آباد و تشویق سایر روستاها به همکاری با پلیس در راستای بکارگیری شبگرد، جانشین انتظامی به همراه پلیس پیشگیری به این روستا رفته و با اهدای لوحی از زحمات این شبگرد تقدیر کردند.
برچسب ها: شبگرد در روستا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار