با توجه به اعتراف و معرفی این دو سارق به همدستی یکی از دوستانشان در شهرستان‌های همجوار، احتمال کشف سرقت دیگری وجود دارد، به همین دلیل رسیدگی به این پرونده و تلاش برای دستگیری همدستان این سارقان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 01 June 2016
فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه‌ای منزل و کشف پنج فقره سرقت در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس، محمد معصومی از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه‌ای منزل در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در ماه‌های گذشته در شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان با تشکیل تیمی از مأموران اداره مبارزه با سرقت در دستور کار ویژه عوامل انتظامی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و تحقیقات پلیسی به یک دستگاه خودرو از شهرستان‌های غرب کشور مشکوک شد و توقیف آن توسط تمام عوامل کلانتری‌ها و پلیس تخصصی پیگیری شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: پیگیری‌های نیروی انتظامی ادامه داشت تا اینکه هنگام گشت عوامل کلانتری 11 به یک دستگاه پژو پارس پلاک شهرستان‌های همسایه مشکوک شده و مأموران برای بررسی این خودرو دستور ایست صادر کردند که با بی‌توجهی مواجه شدند.

این مسؤول با بیان اینکه سرانجام مأموران گشت کلانتری پس از تعقیب و گریز توانستند با شگردهای پلیسی خودرو را در مرکز شهر متوقف و سارقان را دستگیر کنند، بیان کرد: پس از بازجویی‌های به عمل آمده سارقان به پنج فقره سرقت منزل، طلاجات، وجه نقد، اشیاء و وسایل گرانبها در ماه‌های گذشته در شهرستان اعتراف کردند.

معصومی با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف و معرفی این دو سارق به همدستی یکی از دوستانشان در شهرستان‌های همجوار، احتمال کشف سرقت دیگری وجود دارد، به همین دلیل رسیدگی به این پرونده و تلاش برای دستگیری همدستان این سارقان ادامه دارد.

وی در توصیه‌ به شهروندان با تاکید بر خودداری از نگهداری وجوه نقد و طلا به مقدار زیاد در منزل گفت: شهروندان برای نگه‌ داشتن وجوه نقد و اشیای قیمتی از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنند و نزد افراد ناشناس و کسانی که اعتماد کافی به آن‌ها ندارند از میزان اموال موجود خود در منزل صحبت نکنند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با تاکید بر لزوم مجهز کردن درب‌های ورودی و داخلی منزل به سیستم هشداردهنده افزود: برای جلوگیری از سرقت منزل خود به روش توپی‌زنی، توپی درب ورودی منزل خود را به بدنه درب همسطح کرده و در صورت عدم امکان لوله‌ فلزی دور آن را جوش دهید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار