با توجه به سهمیه‎بندی اعلام شده، تعداد یک‌هزار و 200 نفر از شهرستان ملایر از مقابل سپاه ناحیه سپاه ملایر با 28 دستگاه اتوبوس در روز 13 خردادماه به این سفر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 31 May 2016
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره) همزمان با 14 خرداد در مصلای بزرگ ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی بیات با اشاره به شخصیت ویژه امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام زائران به مرقد مطهر امام(ره) گفت: با توجه به سهمیه‎بندی اعلام شده، تعداد یک‌هزار و 200 نفر از شهرستان ملایر از مقابل سپاه ناحیه سپاه ملایر با 28 دستگاه اتوبوس در روز 13 خردادماه به این سفر اعزام می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ویژه‎برنامه رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان ملایر همزمان با شب و روز 14 خردادماه خبر داد و گفت: ویژه برنامه سالروز رحلت امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد در مصلای بزرگ ملایر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همزمانی این برنامه با نماز جمعه تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام مقتدایی نایب رئیس حوزه علمیه قم خواهد بود.

بیات اظهار کرد: مراسم ویژه قیام خونین 15 خردادماه نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در شب 14 خرداد در مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در چهارراه شقایق با حضور مردم و مسؤولان و با سخنرانی یکی از اساتید برجسته دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با همکاری ادارات و نهادها همزمان با ایام رحلت امام(ره) فضاسازی مناسب در سطح شهر در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار