در بررسی مدارک مشاهده کردند که نامبرده علاوه بر کارت و بيمه، يک فقره گواهينامه هوشمند پايه يکم به همراه دارد که سرپرست تيم گشتي به اصالت آن مشکوک شد و مراتب را از طريق بي‌سيم از يگان استعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 10 May 2016
رئیس پلیس راه استان همدان از کشف یک فقره گواهینامه هوشمند جعلی در پی بررسی مدارک رانندگان در محورهای همدان خبر داد.

سرهنگ "رضا عزيزي" در تشریح این خبر گفت: تیم گشتی پاسگاه پليس راه کبودراهنگ در محور عليصدر به یک دستگاه کاميون کشنده ماک مشکوک و خودرو مذکور را برای بررسي مدارک متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی مدارک مشاهده کردند که نامبرده علاوه بر کارت و بيمه، يک فقره گواهينامه هوشمند پايه يکم به همراه دارد که سرپرست تيم گشتي به اصالت آن مشکوک شد و مراتب را از طريق بي‌سيم از يگان استعلام کرد.

عزیزی تصریح کرد: برابر استعلام صورت گرفته از سامانه اجرائيات پليس راهور مشخص شد که گواهينامه مذکور در سامانه ثبت بوده و داراي اصالت است که مامور یاد شده با توجه به شکل ظاهري گواهينامه به استعلام صورت گرفته اکتفا نمی‌کند و با روش‌هاي تخصصي راننده را مجاب به بيان واقعيت مي‌کند که در این حین راننده در اظهارات خود به مأموران اعلام کرده که گواهینامه جعلی است و پس از تهیه کپی از یک فقره گواهینامه با دادن مبلغی به یک نفر جاعل اقدام به تهیه آن کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از صورتجلسه این موضوع، ضمن توقيف خودرو، متهم را با ارسال نامه برای سير مراحل قانوني به پليس آگاهي کبودراهنگ اعزام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار