بارش باران بهاری از بعداز ظهر روز شنبه در همدان آغاز و تا فردا ادامه دارد.
کد خبر: ۲۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 07 May 2016
كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی همدان گفت: بارش باران بهاری از بعداز ظهر روز شنبه در همدان آغاز و تا فردا ادامه دارد.

نادر پیرتاج روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اكنون وضعیت جوی آسمان استان همدان قسمتی ابری است و به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی اضافه كرد: از بعد از ظهر امروز شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد بوده و در برخی مواقع احتمال تگرگ هم وجود دارد.

كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی همدان گفت: احتمال بارش ضعیف و جزئی باران در روزهای یكشنبه و دوشنبه هفته جاری نیز وجود دارد.

پیرتاج با ذكر اینكه همدان از اواسط تا اواخر دوباره شاهد بارش باران خواهیم بود افزود: با تقویت موج بارشی در بیشتر نقاط در بعد از ظهرها شاهد بارش باران همراه با وزش باد، رد و برق و تگرگ خواهیم بود.

وی در ارتباط با دمای هوای استان نیز اظهار كرد: دمای هوای شهر همدان در سردترین و گرمترین ساعت بین هشت تا 20 درجه سانتیگراد بالای صفر در 24 ساعت گذشته متغیر بوده است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته ملایر با 22 درجه بالای صفر گرمترین و رزن با شش درجه سانتیگراد بلالای صفر خنك ترین نقاط استان همدان بوده اند.

استان همدان در منطقه ای كوهستانی واقع شده كه همه ساله با ورود به فصل بهار شاهد بارش های باران به صورت مقطعی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار