تیمی که خیلی‌ها تصورشان این بود بسان سال‌های قبل بازهم درجا می‌زند و نتیجه نمی‌گیرد اما با اعتماد به توانمندی‌های سرمربی جوان خود به قدرت تحسین‌برانگیزی در لیگ سه تبدیل شد.
کد خبر: ۲۲۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 03 May 2016
تیم فوتبال شهرداری همدان فراتر از یک تیم فعالیت می‌کند و شیرمردان این تیم با مربی کارکشته‌ای بنام هادی گل‌محمدی درصدد صعود مقتدرانه به لیگ دو هستند.

به گزارش ایسنا، تیمی که خیلی‌ها تصورشان این بود بسان سال‌های قبل بازهم درجا می‌زند و نتیجه نمی‌گیرد اما با اعتماد به توانمندی‌های سرمربی جوان خود به قدرت تحسین‌برانگیزی در لیگ سه تبدیل شد.

اعتقاد به بازیکنان بومی، مدیریت بهینه در هزینه‌ها و بهره‌مندی از کادر فنی مجرب سبب شد تا شاکله این تیم که 80 درصد از نفرات آن بومی هستند، تیمی قدرتمند و در حد لیگ‌های بالاتر باشد.

هادی گل‌محمدی بیش از اینکه حس نتیجه‌گرایی را در تیمش مورد توجه قرار دهد، رفاقت و دوستی را در پیش گرفت تا جایی که شاگردانش حاضرند در هر میدانی برای این مربی با اخلاق جان دهند.

او هرگز نگذاشت تیمش دچار حاشیه شود. کمبودها فراوان بود اما اجازه نداد به بیرون از تیم انتقال یابد. رفاقت مثال‌زدنی او و احترام به عقاید دیگران سبب شد تا تیم تحت هدایتش یکدست، یکدل و متحد، مترصد صعود به لیگ دو باشد.

حالا همین مکتب در پیش گرفته هادی گل‌محمدی و یاران با وفایش در کادر فنی سبب شده تا یک قدمی لیگ دو قرار بگیرند.

تیم تحت هدایت گل‌محمدی شاید قراردادهایشان ناچیز باشد، کمتر دیده شوند و آنقدری اسم و رسم دار نباشند اما به اذعان بسیاری از مربیان و پیشکسوتان فوتبال همدان شایسته حضور در لیگ‌های بالاتر حتی لیگ یک هستند.

سرمربی شهرداری که سابقه بالا بردن تیم از دسته سه به دو را دارد، از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال همدان است.

مربی جوان شهرداری‌چی‌ها امسال نه تنها بانی خیر برای برخی مربیان شد و آنها را به جایگاه بالاتر هدایت کرد اما همیشه کوشید تا بومی‌های شهرش آوازه این و آن شوند.

پاداش ویژه برای موفقیت‌ها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در دیدارهای گذشته اظهار کرد: مجموعه تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان با تلاش خستگی‌ناپذیر و کسب نتایج درخشان دل فوتبال دوستان همدانی را شاد کردند.

"امیرحسین اسکندریان"  گفت: بازیکنان تیم با ارائه یک بازی تماشاگرپسند و جذاب توانستند تیم قدرتمند ایرانداد را شکست دهند و بدین ترتیب گامی بلند برای صعود به لیگ دو برداشتیم.

وی با قدردانی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و سایر مسئولان شهرداری همدان به‌ویژه اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به علت حضور در این دیدار عنوان کرد: قطعا حضور مسئولان قوت قلبی برای اعضای تیم خواهد بود تا با انگیزه مضاعف به جنگ حریفان بروند.

وی با تمجید از عملکرد تیمش در بازی این هفته مقابل ایرانداد تهران گفت: بازی بی‌نقص و زیبا را از تیم شهرداری شاهد بودیم و توانستیم علاوه بر پیروزی دلچسب، هواداران را خوشحال به خانه‌های خود بدرقه کنیم.

اسکندریان با اشاره به اینکه پیروزی‌ها و موفقیت‌ها سزاوار پاداش مناسب است، گفت: قطعا همانند قبل پاسخ موفقیت اعضای تیم را با شارژ مالی خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز در نیمه راه قرار داریم، گفت: تا پایان مسابقات دیدارهای مهمی در پیش داریم که باید بازیکنان به دور از غرور، تلاش خود را برای پیروزی در مسابقات باقیمانده به‌کار بگیرند.

وی نظم تیمی، اتحاد و همدلی، حمایت مطلوب مسئولان و حضور پرشور هواداران را مهمترین دلایل برای موفقیت‌های به‌دست آمده تیم شهرداری عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار