سرمربي پاس همدان گفت: فقط به سه امتياز ديدار با خونه به خونه بابل فكر مي كنيم و پيروزي در اين بازي مسير رهايي پاس از خطر سقوط خواهد بود.
کد خبر: ۲۱۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 27 April 2016

 سرمربي پاس همدان گفت: فقط به سه امتياز ديدار با خونه به خونه بابل فكر مي كنيم و پيروزي در اين بازي مسير رهايي پاس از خطر سقوط خواهد بود.

به گزارش ایرنا،اكبر محمدي اظهار كرد: بازي سخت و سرنوشت ساز پيش رو داريم و تيم حريف از مهره هاي باتجربه و مطرح سود مي برد اما شاگردانم انگيزه مضاعف براي مهار نفرات حريف و رسيدن به يك برد شيرين دارند.

وي اضافه كرد: هر دو تيم نياز مبرم به برد در اين ديدار دارند كه به زيبايي و جذابيت بازي خواهد افزود اما تيم ما بايد با استفاده از امتياز ميزباني به سه امتياز مهم اين ديدار برسد.

وي بيان كرد: پاس چيزي براي از دست دادن ندارد و به هيچ عنوان دنبال تساوي نخواهيم بود و اين انگيزه باعث شده تا شاگردانم حس برتري را در خود تقويت كنند.

سرمربي پاس با اشاره به شرايط تيم حريف گفت: باتوجه به اينكه مدتي در تيم خونه به خونه در نيم فصل اول مسئوليت داشتم، شناخت لازم را از اين تيم دارم و قطعا با اطلاع دقيق از نقاط ضعف و قوت آنها به ميدان مي رويم.

وي با اشاره به مصدوميت سه بازيكن پاس گفت: در اين ديدار نيما پرتوي مهاجم خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم ضمن اينكه آرمان رمضاني و آرمين طلايي منش نيز تا پايان مسابقات مصدوم هستند.

سرمربي پاس با قدرداني از اتحاد و همدلي اعضاي تيم و هواداران در كنار حمايت مسئولان گفت: اميدوارم با اين شرايط مناسب بتوانيم برد ارزشمندي را رقم بزنيم تا حدودي از منطقه سقوط خارج شويم.

وي افزود: از هواداران تيم مي خواهم امروز 90 دقيقه تمام به تشويق تيم بپردازند تا بازيكنان با انگيزه بهتر بتوانند به يك برد پيروزمندانه برسند.

پاس همدان عصر امروز دوشنبه در چارچوب هفته 35 ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور ميزبان خونه به خونه بابل است.

غلامرضا جباري به همراه علي دودانگه و ميريعقوب حجتي قضاوت اين ديدار را به ميزباني ورزشگاه شهداي قدس همدان عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار