رییس هیات کشتی همدان گفت: میثم مصطفی جوکار برای رسیدن تیم ملی کشورمان به عنوان قهرمانی در جام جهانی آمریکا یک مهره تاثیرگذار و قابل اتکا است.
کد خبر: ۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 13 April 2015
رییس هیات کشتی همدان گفت: میثم مصطفی جوکار برای رسیدن تیم ملی کشورمان به عنوان قهرمانی در جام جهانی آمریکا یک مهره تاثیرگذار و قابل اتکا است.

به گزارش ایرنا؛ جواد نوروزی اظهار کرد: جوکار در اوج آمادگی بسر می برد و به عنوان یکی از پرامتیازترین کشتی گیران تیم ملی کشورمان در این رقابت ها حاضر می شود.

وی اضافه کرد: این کشتی گیر ملی پوش در یکسال اخیر جزو بهترین کشتی گیران ایرانی در میادین بین المللی بوده است و کسب دو مدال طلا در قاره آسیا باعث شد تا با انگیزه مضاعف راهی جام جهانی شود.

وی بیان داشت: جوکار در صورت موفقیت در این رقابت ها از شانس بسیار خوبی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی به ویژه المپیک برخوردار می شود.

نوروزی با اشاره به بدشانسی جوکار در جام جهانی دوره قبل گفت: جوکار در سال 2014 به دلیل بیماری نتوانست شرکت کند اما با درخشش در بازی های آسیایی باردیگر جایگاه اصلی خود را در وزن 86 کیلوگرم به دست آورد.

وی افزود: کشتی گیران وزن 86 کیلوگرم شناخته شده هستند و جوکار با شناخت لازم از حریفان به روی تشک می رود.

وی اضافه کرد: جوکار آماده ترین کشتی گیر استان همدان در میادین ملی است که با حمایت های بیشتر از این کشتی گیر شرایط برای موفقیت او در میادین آتی فراهم می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: جوکار با حضور چندین ماهه در وزن 86 کیلوگرم از تجربه بسیار خوبی برخوردار شده است و کادر فنی تیم ملی با توجه بیشتر به او می تواند پشتوانه خوبی در مدال آوری در این وزن داشته باشد.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ترکیبی از کشتی گیران جوان و با تجربه بامداد چهارشنبه گذشته عازم رقابت های جام جهانی آمریکا شد.

تیم ایران در این رقابت ها که روزهای 22 و 23 فروردین ماه جاری در شهر لس آنجلس برگزار می شود، در گروه دوم با تیم های آذربایجان، ترکیه و بلاروس هم گروه است.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار