فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بارش‌های مداوم در روزهای گذشته منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در شهرستان شد و خسارت‌هایی به بار آورد.
کد خبر: ۲۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 18 April 2016
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بارش‌های مداوم در روزهای گذشته منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در شهرستان شد و خسارت‌هایی به بار آورد.

به گزارش ایسنا، "کریم حمیدوند" در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بارش‌های مداوم باران در شهرستان نهاوند، موجب بروز سیل و آبگرفتگی معابر شد و خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف وارد کرد.

وی با بیان اینکه تا به امروز براساس آمار دریافتی از سوی ستاد بحران شهرستان به بخش‌های مختلف شهرستان خسارت وارد شده و برآورد آن هنوز در حال پیگیری است، تصریح کرد: خسارت وارده در بخش زراعت، گندم، جو، گشنیز و چغندرقند در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان، شیلات و پرورش ماهی ۲۵۰ میلیون تومان، اماکن سنتی پرورش دام ۱۰۰ میلیون تومان و تاسیسات برق، راه و چاه‌های آب ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

حمیدوند با بیان اینکه خوشبختانه وقوع سیلاب در شهرستان‌ هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است، افزود: از زحمات بی‌شائبه فرمانداران و دستگاه‌های امدادی و خدماتی شهرستان‌های درگیر با وقوع حادثه سیل تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل ملاحظه‌ای از روستاها دچار آبگرفتگی و تعداد محدودی هم تخریب شدند، عنوان کرد: مقرر شده مدیریت بحران شهرستان و بنیاد مسکن نیز میزان خسارت‌های وارده به هر قسمت را براساس نظر کارشناسی و دقیق محاسبه کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در اثر بارش‌هاي دو روز گذشته در نهاوند و راه افتادن سيلاب كه باعث رانش زمين شد، خط اصلي لوله آب گاماسياب در سه نقطه دچار تركيدگي شد و در حال حاضر آب چند روستا در اين منطقه قطع است.

وي گفت: علاوه بر آسيب رسيدن به تاسيسات بخش كشاورزي تعدادي از پمپ‌هاي برق چاه‌هاي روستايي نيز سوخته‌ و ترانس‌هاي برق دچار آتش‌سوزي شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار