فرماندار همدان از آزادپزی 20 درصد از نانوایی‌های در همدان خبر داد و با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی اجرای آن است، گفت: فعلاً به هیچ نانوایی ابلاغ اجرای آن صادر نشده است.
کد خبر: ۲۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 11 April 2015
فرماندار همدان از آزادپزی 20 درصد از نانوایی‌های در همدان خبر داد و با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی اجرای آن است، گفت: فعلاً به هیچ نانوایی ابلاغ اجرای آن صادر نشده است.

به گزارش فارس؛ علی تعالی از آزادپزی 20 درصد از نانوایی‌ها در همدان خبر داد و اظهار کرد: در هر شهرستانی 20 درصد از نانوایی‌ها آزادپز می‌شوند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از نانوایی‌ها در استان که سهمیه آرد دولتی داشتند تا به امروز آزادپز نبودند، خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های دولت آزادپز شدن نانوایی‌های وجود دارد که فعلاً ابلاغیه برای درصدی از آنها صادر شده است.

فرماندار شهرستان همدان افزود: سیاست دولت بر این است که کم کم پخت نان را در کشور آزاد کند و به تدریج این اقدام صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ابلاغیه اجرای طرح طی 19 فروردین صادر شد و سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی اجرای آن است، گفت: احتمالاً طی یکی دو روز آینده طرح اجرایی می‌شود و فعلاً به هیچ نانوایی ابلاغ اجرای آن صادر نشده است.

تعالی با اشاره به اینکه اقدامات نرخ‌گذاری و امور اجرایی در حال انجام است، افزود: نرخ فروش سنگک با مبلغ 1000 تومان برای نانوایی‌ها ابلاغ شده و در روزهای آینده اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست آزادپز شدن 20 درصد از نانوایی‌ها به منظور بالا بردن کیفیت نان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح عمدتاً در نقاط برخوردار اجرایی می‌شود و مردم مختار به انتخاب نان‌هایی با کیفیت‌های مختلف هستند.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه این طرح در نقاط مختلف استان تقسیم‌بندی خواهد شد، قرار بود اجرای طرح آزادپزی برخی از نانوایی‌ها در همدان قبل از ایام عید اجرایی شود، افزود: تأکید استاندار به اجرای طرح بعد از ایام عید بوده در صورتی که در برخی از استان‌ها قبلاً اجرا شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در صورت عدم رعایت این مسئله از سوی نانوایی‌ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت، تأکید کرد: نظارت بر کار نانوایی‌های دارای سهم آرد دولتی نیز با قوت انجام می‌شود

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار