محمدرضا بیاناتی بابیان اینکه جمع اسکان مسافران در همدان در روزهای ۲۸ و دوشنبه بیست و نه اسفند نود و چهار و اول، دوم و پنج‌شنبه سه فروردین نود و پنج در شهر همدان ۱۳ هزار و ۲۶۱ خانوار معادل ۵۳ هزار و ۲۳۸ نفر بوده است، گفت: آمار ستاد اسکان شهرداری همدان مستقر در یادمان عین‌القضات همدانی دربرگیرنده آمار اماکن اسکان و کمپ‌های دولتی، عمومی، خصوصی، پارک‌ها و منازل استیجاری است.
کد خبر: ۲۰۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 26 March 2016

در پنج‌روز نخست سال ۱۳هزار و ۲۶۱خانوار از نقاط مختلف کشور میهمان استان همدان شدند.

به گزارش تابناک همدان؛ وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به‌منظور فعالیت ستاد تسهیلات و اسکان نوروزی در همدان گفت: فعالیت این ستاد از ۲۸ اسفندماه آغازشده و تا ۱۵ فروردین امسال نیز ادامه دارد.

معاون شهردار همدان بابیان اینکه همدان باید به‌عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی شود، افزود: تمام تلاش خود را برای ماندگاری مسافران در شهر همدان به‌کار بسته‌ایم تا از این منظر ضمن معرفی این شهر تاریخی به گردشگران، بستر توسعه آن را نیز مهیا کنیم.

بیاناتی از ظرفیت یک هزار و ۱۱۷ تخت برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: ۹۶۸ تخت در شهر همدان و یک‌هزار و ۵۰۰ تخت در مهمان‌پذیرها و هتل‌ها برای اسکان مسافران فعال است.

وی ظرفیت اسکان مسافران در نمایشگاه بین‌المللی همدان را نیز ۶۰۰ نفر در روز خواند و بابیان اینکه ۲۵۰ تخت نیز در اردوگاه ابوذر آماده‌شده است، خواستار توجه به این امر شد.

معاون شهردار همدان از انتخاب پنج منطقه نیز برای برپایی چادر در سطح شهر خبر داد و این محل‌ها را در پارک شهروند (فرودگاه)، بوستان ارم (بلوار ارم)، باغ ایرانی (یادمان عین‌القضات) بوستان نماز (دانشگاه پیام نور) و اردوگاه ابوذر (بلوار ارم) دانست.

همچنین معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: مدارس با یک هزار ۸۶۳ کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافری نوروزی در ستادهای اسکان همدان است.

محمد به داغی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۵ ستادهای ۱۹ گانه اسکان فرهنگیان در شهرستان‌های استان همدان پذیرش مسافران فرهنگی و دیگر کارکنان دولت را بر عهده‌دارند.

وی بابیان این اینکه ستاد اسکان فرهنگیان، پذیرش کارکنان آموزش‌وپرورش را در اولویت قرار می‌دهند افزود: پذیرش افراد بر اساس تعداد نفرات مورد درخواست امکان‌پذیر است و همکاران فرهنگی شاغل و بازنشستگان و بستگان در جه ۱ آنها می‌توانند از خدمات اسکان استفاده کنند.

به داغی تصریح کرد: در ۱۹ پایگاه ستاد فرهنگیان استان همدان ۱۶۷ مدرسه و با یک هزار و ۸۳۶ کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به درجه‌بندی کلاس بر اساس امکانات بیان کرد: بیش از ۱۴۰ کلاس ویژه، ۹۰۰ کلاس با درجه الف، ۲۷۰ کلاس با درجه ب و ۵۵۰ کلاس با درجه ج آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: در ستاد اسکان فرهنگیان ۵۰۰ نفر به‌عنوان عوامل ستادی و اجرایی به شکل شبانه‌روزی آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند و در پایگاه‌های ۱۹ گانه به شکل مستمر حاضر به ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

به داغی یادآور شد: با توجه به اینکه فرهنگیان می‌توانند به شکل اینترنتی به رزرو مدرسه در شهر موردنظر خود اقدام کنند، ثبت‌نام اینترنتی مدارس با سراسر کشور ۹ اسفند آغاز و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد و پذیرش مسافران از ۲۸ نوروز در استان انجام می‌شود.

همچنین رئیس اداره تعاون آموزش‌وپرورش استان همدان بابیان اینکه ۱۸۰ مرکز اسکان پذیر آموزش‌وپرورش در استان همدان وجود دارد، اظهار داشت: ۱۳۰ مرکز اسکان پذیر آموزش‌وپرورش در شهرستان همدان و ۵۰ مرکز نیز در سایر شهرستان‌های استان همدان وجود دارد.

علی علیان افزود۲۵۰ نفر عوامل اجرایی آموزش‌وپرورش استان همدان آماده اسکان و خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

ستاد اسکان مکلف به سرویس‌دهی به فرهنگیان و خانواده درجه‌یک (پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل) آنان است.

اسکان بستگان درجه ‌یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی‌الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان‌پذیر است.

مدت‌زمان اسکان میهمانان در مدارس موردنظر ۳ روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تأیید پایگاه اسکان این مدت قابل تمدید است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان همدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بند پی
ریاست محترم سازمان بهزیستی کل کشور
باعرض سلام وادب احترام
جناب آقای دکتر انسانهای زیادی براریکه های قدرت نشستند ولی هر گز نامی از آنها در تاریخ نیست ولی آنان که تقوا اللهی را پیشه خود ساختن و تحول بنیادی در جامعه ایجاد کردند انگشت شمارند از شما عاجزانه در خواست داریم فریاد رس جامعه هدف و کار کنان بهزیستی باشید سالهاست که کار کنان رسمی کار گری بهزیستی سراسر کشور به امید تبدیل وضعیت از رسمي كارگري به رسمي كشوري ياپيماني چشم به قلم های شما دوخته اند اما دریغ از کوچکترین تحولی از خداوندمنان می خواهیم که شمارا در تمام اهداف یاری نماید تا یاریگر همه همکاران باشید انشالله که پاسخ مثبتی از شما دریافت نمائیم
از طرف جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار