نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به اینکه بهار در حوزه گردشگری هنوز با حد مطلوب فاصله دارد، گفت:اماکن اسکان موقت در کنار اماکن گردشگری و مراکز تفریحی و رفاهی در کنار این اماکن احداث شود.
کد خبر: ۱۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 08 April 2015

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به اینکه بهار در حوزه گردشگری هنوز با حد مطلوب فاصله دارد، گفت:اماکن اسکان موقت در کنار اماکن گردشگری و مراکز تفریحی و رفاهی در کنار این اماکن احداث شود.

به گزارش تسنیم ؛ محمدعلی پورمختار در نشست با نیروی انتظامی شهرستان بهار با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که در این زمینه که پلیس مظهر اقتدار ملی است، اظهار داشت: نقطه تجلی این اقتدار در برقراری نظم، امنیت و آرامش فکری مردم و سلامت در سفرها تجلی می‌یابد.

پورمختار رسیدن به این درجه از امنیت را مدیون تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در کشور و پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود: همت بالای نیروهای انتظامی در طول سال و به ویژه تعطیلات نوروزی برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: با نگرش به اهمیت و اثر گذار بودن جایگاه امنیت، در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌توان به اهمیت و خطیر بودن وظایف نیروهای انتظامی، پی برد.

رئیس کمیسیون اصل نود یادآوری کرد: اگر امروز مردم با خاطری آسوده منزل خود را ترک و در جاده‌ها به تردد و سفر می‌پردازند، نشان از جایگاه ویژه و نقش مهم پلیس در تولید امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارد.

پورمختار از تدبیر نیروی انتظامی در خصوص دایر کردن ایستگاه‌های نوروزی پلیس در سطح شهرستان تقدیر کرد و گفت: برقراری این ایستگاه‌ها در کاهش فاصله بین مردم و پلیس و اثر بخشی در حوزه اجتماعی با دادن مشاوره در این ایستگاه‌ها، بسیار مؤثر و مطلوب واقع شده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در ارزیابی از وضعیت سفرهای نوروزی امسال، بیان کرد: هرچند سفرهای تعطیلات سال ۹۴ به لحاظ بارش نزولات آسمانی از لحاظ کمیت تقلیل یافته است اما به لحاظ کیفی به ویژه در بحث تسهیلات سفر و خدمات‌رسانی و ایجاد امنیت از روند روبه شدی برخوردار بود.

بهار در حوزه گردشگری با حد مطلوب فاصله دارد

پورمختار افزود: شهرستان در حوزه گردشگری هنوز با حد مطلوب آن فاصله دارد به طوری‌که اکثر مناطق کشورمان از ظرفیت بالای گردشگری داخلی و خارجی برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: در شهرستان کمبود اماکن اسکان موقت در کنار اماکن کردشگری و کمبود و در بعضی موارد خلاء مراکز تفریحی و رفاهی در کنار این اماکن گردشگری بسیار مشهود است.

پورمختار بیان کرد: می‌طلبد در سنوات آتی مسئولان کشوری و استانداران استانها در این مورد چاره‌اندیشی کنند چراکه رفع این موارد در ماندگاری خاطرات و لحظات خوش در حین سفر مؤثر است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی کارکنان یگانهای ناجا، اعم از راهور در بحث برقرای نظم و انظباط ترافیکی، پلیس پیشگیری و کلانتری، پاسگاه‌ها در مورد پیشگیری از وقوع جرایم و حفظ و ایجاد امنیت پایدار و یگان‌های امداد در بحث امداد رسانی و بحث ایجاد امنیت فعالیت داشتند که شایسته تقدیر است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار