نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در دو بخش آقایان و بانوان از 15 فروردین فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده‌اند که با استقبال خوبی مواجه شده است.
کد خبر: ۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 07 April 2015

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در دو بخش آقایان و بانوان از 15 فروردین فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده‌اند که با استقبال خوبی مواجه شده است.

به گزارش فارس ؛ اشرف جاوید اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان جزء برترین هیئت‌های ورزشی در کشور به شمار می‌رود که دستیابی به این مهم مرهون تلاش‌های خانواده بزرگ این هیئت است.

وی با اشاره به کمیته‌های فعال در این هیئت گفت: در حال حاضر 30 کمیته زیر نظر این هیئت فعالیت می‌کنند که کمیته ورزش صبحگاهی برترین کمیته این هیئت است.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان ادامه داد: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در دو بخش آقایان و بانوان از پانزدهم فروردین ماه مجدداً فعالیت خود را در سطح استان آغاز کردند که خوشبختانه مورد استقبال خوبی از سوی مردم استان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: هم اکنون 100 ایستگاه در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 40 ایستگاه آقایان و 20 ایستگاه بانوان مربوط به شهرستان همدان و مابقی نیز در سطح شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در خصوص ساعت‌های فعالیت ایستگاه‌ها ابراز داشت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی آقایان همه روزه از ساعت 6 تا 7 صبح و ایستگاه‌های بانوان از ساعت 7 تا 8 صبح فعال هستند و علاقمندان با حضور در این اماکن و تهیه بیمه ورزشی می‌توانند به صورت رایگان در این ایستگاه‌ها فعالیت کنند.

وی افزود: در حال حاضر چهار ایستگاه ورزشی عصرگاهی نیز فعالیت می‌کنند که در صورت فراهم شدن امکانات در سال جاری این تعداد افزایش خواهد یافت.

جاوید در خصوص برگزاری برنامه‌های جذاب در ایستگاه‌های ورزشی گفت: در ایستگاه‌های ورزشی علاوه بر برگزاری برنامه‌های متداول با هماهنگی هیئت ورزش‌های همگانی برنامه‌های تفریحی و مناسبتی مختلفی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با متبرک شدن سال با نام حضرت زهرا (س)، هیئت ورزش‌های همگانی نیز آغاز برنامه‌های مناسبتی خود را با نام این بانوی بزرگوار متبرک کرده و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) نیز همایش ورزش صبحگاهی بانوان را با حضور بانوان ورزشکار، 25 فروردین ماه ساعت 8:30 در سالن فردوسی برگزار خواهد شد.

گفتنی است طبق آمار‌های ارائه شده 18 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در سطح استان در ایستگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند که این آمار قابل توجهی در ورزش استان است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار