ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی در مدارس آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد، بیش از ۱۸۰۰ کلاس درس میزبان مسافران نوروزی در همدان هستند.
کد خبر: ۱۹۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 11 March 2016

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارس با یک هزار ۸۶۳ کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافری نوروزی در ستاد های اسکان همدان است.

به گزارش تابناک همدان؛ محمد بداغی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۵ ستادهای ۱۹ گانه اسکان فرهنگیان در شهرستان های استان همدان پذیرش مسافران فرهنگی و دیگر کارکنان دولت را بر عهده دارند.

وی با بیان این اینکه ستاد اسکان فرهنگیان ، پذیرش کارکنان آموزش و پرورش را در اولویت قرار می دهند افزود: پذیرش افراد بر اساس تعداد نفرات مورد در خواست امکان پذیر است و همکاران فرهنگی شاغل و بازنشستگان و بستگان در جه ۱ آنها می توانند از خدمات اسکان استفاده کنند.

بداغی تصریح کرد: در ۱۹ پایگاه ستاد فرهنگیان استان همدان ۱۶۷ مدرسه و با یک هزار و ۸۳۶ کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به درجه بندی کلاس بر اساس امکانات بیان کرد: بیش از ۱۴۰ کلاس ویژه ، ۹۰۰کلاس با درجه الف ، ۲۷۰ کلاس با درجه ب و ۵۵۰ کلاس با درجه ج آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: در ستاد اسکان فرهنگیان ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل ستادی و اجرایی به شکل شبانه روزی آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند و در پایگاه های ۱۹ گانه به شکل مستمر حاضر به ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

بداغی یادآور شد: با توجه به اینکه فرهنگیان می توانند به شکل اینترنتی به رزرو مدرسه در شهر مورد نظر خود اقدام کنند، ثبت نام اینترنتی مدارس با سراسر کشور ۹ اسفند آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد و پذیرش مسافرا ن از ۲۸ نوروز در استان انجام می شود.

همچنین رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه ۱۸۰ مرکز اسکان پذیر آموزش و پرورش در استان همدان وجود دارد، اظهار داشت: ۱۳۰ مرکز اسکان پذیر آموزش و پرورش در شهرستان همدان و ۵۰ مرکز نیز در سایر شهرستان های استان همدان وجود دارد.

علی علیان افزود۲۵۰ نفر عوامل اجرایی آموزش و پرورش استان همدان آماده اسکان و خدمت رسانی به مسافران هستند

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز با بیان اینکه ۱۰۷ میلیون تومان برای تعمیرات مدارس ناحیه یک همدان هزینه شده است، گفت: تعمیر مدارس از سرویس بهداشتی گرفته تا حمام و غیره انجام شده و ۲۵۸ میلیون تومان نیز برای پرداخت قبوض آب و برق و گاز مدارس هزینه شده است.

احمد اکبری با بیان اینکه ۷۰ کلاس در ناحیه یک همدان به کلاس درجه الف تبدیل شده و برای آن ها یخچال و پتو تهیه شده است، گفت: یک مدرسه ویژه نیز در شهر همدان با ۱۴ کلاس آماده اسکان مسافران نوروزی است.

وی عنوان داشت: ۴۲ مدرسه درجه الف با ۴۴۸ کلاس، دو مدرسه درجه ب با ۲۰ کلاس و ۲۱ مدرسه درجه ج با ۲۳۵ کلاس آماده اسکان مسافران است.

اکبری با بیان اینکه ۲۵ نفر عوامل اجرایی درگیر ستاد اسکان نوروزی هستند، گفت: مدرسه قدس در محله سبد بافان همدان محل ستاد اسکان نوروزی بوده که از ۲۷ اسفند ماه شروع به کار می کند.

ستاد اسکان مکلف به سرویس‌دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک (پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت‌ تکفل) آنان است. اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی‌الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان‌پذیر است.

مدت زمان اسکان میهمانان در مدارس مورد نظر 3 روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تأیید پایگاه اسکان این مدت قابل تمدید است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار