سرمربی پاس همدان گفت: داور در عدم پیروزی تیم پاس مقصر بود و پنالتی سالم نیمه دوم را به نفع ما نگرفت.
کد خبر: ۱۹۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 09 March 2016
سرمربی پاس همدان گفت: داور در عدم پیروزی تیم پاس مقصر بود و پنالتی سالم نیمه دوم را به نفع ما نگرفت.

به گزارش ایرنا،اکبر محمدی اظهار کرد: پنالتی نیمه دوم را چطور داور بازی نگرفت و باعث شد تا جریان بازی به ضرر پاس شود.

وی بیان داشت: اگر پنالتی نیمه دوم که صد درصد سالم بود را داور می گرفت چه بسا تیم پاس پیروزی ارزشمند را مقابل گل گهر سیرجان کسب کرده بود.

وی با دفاع از عملکرد شاگردانش گفت: همه نفرات تیم در حد توان تلاش کردند و مستحق برد در این بازی بودیم.

سرمربی پاس همدان در پاسخ به این سووال که چرا کنار زمین حضور نداشت، گفت: روی نیمکت بهتر می توانم بر روند بازی تمرکز کنم و نکات لازم را به سایر اعضای کار فنی و بازیکنان انتقال دهم.

وی با اشاره به بازی های آتی تیم پاس گفت: نباید امتیازها را از دست بدهیم هر چند داوری در بازی امروز تاثیرگذار بود اما امیدوارم در دیدارهای باقی مانده بتوانیم به امتیازهای لازم برسیم.

وی افزود: پاس به مراتب بهتر از گل گهرسیرجان در این بازی ظاهر شد و هفته قبل از با بدشانسی مقابل مس رفسنجان شکست خوردیم در حالیکه بسیار بهتر از حریف بودیم.

محمدی با تاکید بر اینکه از فردا باید به فکر نتیجه گیری در دیدار هفته آینده مقابل آلومینیوم هرمزگان باشیم، گفت: باید به دنبال کسب نتیجه در دیدارهای باقی مانده باشیم و قطعا دنبال تغییر شرایط هستیم.

وی با قدردانی از هواداران تیم پاس در حمایت از این تیم گفت: پاس هواداران متعصب و دلسوزی دارد و امیدوارم با کسب نتایج درخشان در دیدارهای باقی مانده بتوانیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

تیم پاس عصر امروز در دیدار مقابل گل گهرسیرجان به تساوی یک بر یک دست یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار