فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی است، گفت: در معرفی شهرستان ایده‌های نو و خلاق به کار برده شود.
کد خبر: ۱۹۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 08 March 2016

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی است، گفت: در معرفی شهرستان ایده‌های نو و خلاق به کار برده شود.

به گزارش فارس، حبیب مومیوند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه تویسرکان آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و گردشگران در روزهای تعطیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تویسرکان در سه مقطع تعطیلات نوروز، فصل تابستان و عاشورای حسینی بیشترین مهمان را دارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای کسب رضایت‌مندی با عرضه خدمات شایسته به مسافران، گردشگران و مهمانان، امور مربوط به خود را به نحو مطلوب مدیریت کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به نقش اساسی و محوری شهرداران در این روزها گفت: شهرداری‌های شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج بیش از پیش به منظور خدمات‌دهی بهتر پای کار باشند.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی جایگاه و ظرفیت‌های شهرستان از سوی رسانه‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوطه، بیان کرد: نقش رسانه‌ها در بخش‌های مختلف در جذب گردشگر و توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.

مومیوند در ادامه با تاکید بر دقت و توجه ویژه نیروی انتظامی در ایام تعطیل نوروز، از کاهش جرائم در 10 ماه امسال در تویسرکان خبر داد و زحمات و تلاش نیروی انتظامی را قابل تقدیر دانست.

وی به ضرورت ورود راهنمایی و رانندگی در برخورد با متخلفان تاکید کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی حضوری پررنگ‌تر در محورهای شهرستان داشته باشد.

فرماندار تویسرکان خواستار آماده‌باش اکیپ‌های راهداری اداره راه و شهرسازی به منظور ارائه خدمات در مواقع لزوم شد و افزود: با توجه به اینکه تغییر اقلیم در کشور جدی است و احتمال بارش برف وجود دارد باید به همین منظور همه از آمادگی کامل برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه در معرفی شهرستان ایده‌های نو و خلاق به کار برده شود، ساماندهی سوغاتی‌فروشها، توجه به روشنایی و نظافت تونل، رعایت بهداشت و نظافت در ترمینال، نظارت بر بازار و عملکرد نانوایی‌ها را از مسئولان خواستار شد.

مومیوند با تاکید بر نظارت بر رستوران‌ها و غذاخوری‌ها تصریح کرد: همه حاشیه‌ها را کنار گذاشته و بدون تعارف بر این مهم ورود کنید چراکه پای سلامت مردم در میان است.

وی بر آمادهباش بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) و خدمات دارویی و اورژانسی در روزهای تعطیل نوروز تاکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار