تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال در همدان میزبان گل گهر سیرجان است، بازی که برای تیم ته جدولی همدانی ها حکم فینال را دارد.
کد خبر: ۱۹۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 08 March 2016
تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال در همدان میزبان گل گهر سیرجان است، بازی که برای تیم ته جدولی همدانی ها حکم فینال را دارد.

به گزارش مهر،لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان پس از گذر از هفته بیست و هشتم امروز وارد ایستگاه بیست و نهم خواهد شد تا شمارش برای پایان این لیگ به ۱۰ هفته برسد.

در هفته‌های رو به پایان لیگ دسته اول فوتبال شاهد رقابت‌های نزدیک و بسیار حساسی هستیم، تیم‌های بالای جدول برای صعود به دسته بالاتر جدال سختی را برابر یکدیگر رقم می‌زنند و همانند بالای جدول در پایین جدول این لیگ نیز غوغایی برپاست، با این تفاسیر به نظر می‌رسد تمامی سرمایه‌های فوتبالی یک استان به تک‌تک امتیازات دیدارهای پیش رو وابسته است.

تیم‌های صدر جدول در چند هفته گذشته بسیار پر نوسان ظاهرشده‌اند و درنتیجه گیری ضعیف عمل کرده‌اند پیکان تهران صدرنشین در هفته گذشته برابر حریف خود گل گهر سیرجان با یک گل تن به شکست داد نتیجه‌ای که غیرقابل‌پیش‌بینی به نظر می‌رسید.

فجر سپاسی شیراز در ۳ هفته گذشته ۳ باخت را برابر تیم‌های گیتی پسند اصفهان، ایران جوان بوشهر و نفت مسجدسلیمان متحمل شده است تا از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر عقب بماند و با ۴۵ امتیاز به رده چهارم سقوط کند.

شرایط در پایین جدول پیچیده است

همچنین مس کرمان، خونه به خونه مازندران و ماشین‌سازی تبریز نیز در هفته‌های گذشته امتیازات زیادی را ازدست‌داده‌اند که این نتایج تیم‌های مدعی جدول نشان می‌دهد که در هفته‌های پایانی نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی است و تیم‌ها با تمام قدرت برابر حریفان خود ظاهر می‌شوند و نمی‌توان هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.

در پایین جدول نیز با توجه به شرایط این فصل لیگ دسته اول فوتبال که ۵ تیم انتهای جدول باید از این لیگ خداحافظی کنند شرایط سخت و پیچیده‌ای وجود دارد و امتیازات در پایین جدول بسیار به هم نزدیک است و یک پیروزی و یا شکست می‌تواند جایگاه تیم‌ها را تغییر دهد.

داماش گیلان، شهرداری اردبیل، پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان و فولاد یزد به ترتیب ۵ تیم انتهای جدول را تشکیل می‌دهند که فاصله امتیازاتی تیم شانزدهم جدول داماش گیلان تا تیم انتهایی جدول فولاد یزد تنها ۵ امتیاز است که با توجه به تعداد بازی‌های باقی‌مانده به‌راحتی این فاصله‌های امتیازاتی قابل جبران است.

هنوز نمی‌توان تیمی را از پیش سقوط کرده دانست بدون احتساب امتیازات هفته بیست و نهم هنوز ۱۰ هفته دیگر و ۳۰ امتیاز باقی‌مانده است.

در این فصل عادت کرده‌ایم تا نام پاس همدان را همواره در پایین جدول ببینیم جایگاه این تیم تقریباً از هفته‌های ابتدایی در جمع تیم‌های سقوط‌کننده بوده است و حالا که به هفته‌های انتهایی نزدیک می‌شویم ریاست و اعضای هیئت‌مدیره این تیم و هیئت فوتبال استان همدان از خواب بیدار شده‌اند تا این تیم را از ورطه سقوط نجات دهند هرچند هنوز نوشداروی بعد مرگ سهراب فرانرسیده است.

پاس برای بقا راه دشواری در پیش دارد

متأسفانه در این چند فصلی که پاس به لیگ دسته اول سقوط کرده است هیئت‌مدیره قوی و فوتبالی در کنار این تیم نبوده است و همین موضوع و تصمیمات اشتباه و غیر فوتبالی در انتخاب افراد در رأس مدیریت پاس و کادر فنی این تیم باعث شده تا تیم فوتبال پاس به این حال‌وروز گرفتار شود.

فصل گذشته منابع مالی پاس مناسب بود اما مدیریت غلط باعث عدم صعود این تیم شد و در این فصل نه منابع مالی خوبی به تیم تزریق شد و نه مدیریت و کادر فنی مناسب؛ درصورتی‌که اگر تیمی می‌خواهد داعیه صعود به دسته بالاتر را داشته باشد علاوه بر منابع مالی مناسب نیاز به مدیریت قدرتمند در کنار کادر فنی قوی را دارد که در این سال‌ها پاس هیچ‌کدام از این‌ها را در کنار هم نداشته است.

پاس برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کار دشواری را پیش رو دارد و هنوز دیدارهای این تیم برابر تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ دسته اول فوتبال باقی‌مانده است تیم‌هایی نظیر پیکان تهران، خونه به خونه مازندران، مس کرمان و نفت آبادان که در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارند.

همچنین دیدارهای فینال گونه این تیم برابر قعرنشینان جدول نظیر فولاد یزد، آلومینیوم هرمزگان و گیتی پسند اصفهان که این تیم‌ها نیز خطر سقوط را همانند پاس حس می‌کنند.

پاسی‌ها در این هفته میزبان تیم گل گهر سیرجان هستند تیمی که در این هفته‌ها به غول کش لیگ دسته اول فوتبال معروف شده است زیرا گل گهر در هفته‌های گذشته موفق شد تیم‌های مدعی پیکان تهران و نفت آبادان را در عین ناباوری شکست دهد.

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است پاس برای اینکه بتواند خود را همچنان امیدوار نگه دارد و به بازی‌های پیش رو برای فرار از سقوط امید داشته باشد باید دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذارد همچنین گل گهر سیرجان در لبه پرتگاه اضافه‌شدن به تیم‌های مدعی سقوط قرار دارد از همین رو برای پیروزی قدم به این مسابقه می‌گذارد.

مهم‌ترین ضعف پاس خط حمله این تیم است که در هفته‌های گذشته بسیار بی‌آزار برابر حریفان ظاهرشده است و تنها پاسی‌ها در چند هفته گذشته از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده‌اند و این تیم در ۸ هفته گذشته موفق نشده در جریان بازی گلی را به ثمر رساند.

در خط دفاع نیز این تیم همدانی تا به این هفته ۳۲ گل دریافت کرده و در خط دفاع نیز بسیار بد ظاهرشده است.

هر بازی برای پاس حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان بابیان اینکه بدشانسی در این هفته‌ها گریبان پاس را گرفته است، اظهار داشت: در هر بازی چندین موقعیت گل ایجاد می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر دچار بدشانسی می‌شویم و توپ‌های ما درون دروازه حریفان نمی‌رود.

اکبر محمدی افزود: امیدوارم بدشانسی‌ها از این هفته برای ما تمام شود چون‌که من با تمام وجود اعتقاددارم پاس ضعیف نیست و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار این هفته پاس برابر تیم فوتبال گل گهر گفت: تیم حریف را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت این تیم به میدان می‌رویم.

محمدی خاطرنشان کرد: تنها دعا می‌کنم در این بازی بازهم بدشانسی به سراغ تیم ما نیاید و بتوانیم یک پیروزی دل‌چسب خانگی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه پاس اعتبار فوتبال همدان است، بیان کرد: پاس در این زمان نیاز به اتحاد و همدلی و حمایت همه‌جانبه تمامی مسئولان استان همدان و مردم این شهر دارد.

وی عنوان کرد: اعضای کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود برای بقای پاس خواهند جنگید و هیچ‌کس دوست ندارد این جایگاه را از دست دهد بنده اعتقاددارم با توجه به امکانات مناسب فوتبال همدان این شهر لایق لیگ برتر است.

محمدی با اشاره به دیدارهای پیش روی پاس گفت: بازی‌های باقی‌مانده برای ما حکم فینال را دارد که با حمایت هواداران و مسئولان استان همدان می‌توانیم در پایان فصل با حفظ سهمیه پاس به ساحل آرامش برسیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان امروز دوشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان است.

در حال حاضر پاس با ۲۷ امتیاز در رده هجدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد و یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار