سرمربی تیم پاس همدان گفت: امیدوارم بدشانسی ها از پاس رخت ببندد و موقعیت های مسلم گلزنی ما تبدیل به سه امتیاز شود.
کد خبر: ۱۹۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 08 March 2016
سرمربی تیم پاس همدان گفت: امیدوارم بدشانسی ها از پاس رخت ببندد و موقعیت های مسلم گلزنی ما تبدیل به سه امتیاز شود.

به گزارش ایرنا،اکبر محمدی اظهار کرد: از عملکرد شاگردانم دفاع می کنم چرا که هفته قبل و همچنین دیدارهای گذشته که نتیجه را واگذار کردند، مستحق شکست نبودند و امیدواریم در بازی فردا مقابل گل گهرسیرجان این بدشانسی از تیم برچیده شود.

وی اضافه کرد: تیم پاس به هیچ عنوان ضعیف نیست و فقط در گلزنی موفق نبوده ایم هر چند موقعیت های پرشماری نصیب تیم شده است.

محمدی بیان کرد: اکنون وقت انتقاد از تیم نیست و نیاز به حمایت همه جانبه داریم چرا که همه ما بروی یک قایق حرکت می کنیم که نباید باعث غرق شدن آن بشویم.

وی افزود: پاس اعتبار و آبروی فوتبال همدان است ضمن اینکه هر یک از اعضای کادر فنی و بازیکنان دوست ندارند جایگاه و اعتبار خود را از دست بدهند بنابراین با عزم جدی می توان ضمن بقای پاس در لیگ یک، این تیم را برای موفقیت های بزرگ در آینده آماده کرد.

سرمربی پاس با اشاره به اینکه ای کاش به جای جنگیدن برای بقا، شرایط برای صعود به لیگ برتر از ابتدای فصل دنبال می شد، گفت: تیم پاس از امکانات بسیار مناسب و در حد تیم های لیگ برتری برخوردار است و جایگاهش لیگ یک نیست.

وی با قدردانی از صبوری و تشویق هواداران از تیم پاس گفت: به هر حال 10 بازی در پیش است که حکم فینال را دارند و انتظار داریم با حفظ آرامش و تشویق تیم، به بازیکنان برای کسب سه امتیاز روحیه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا نیز بسیار حایز اهمیت است هر چند شماری از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است.

وی بیان کرد: امیدوارم فصل را با بقای پاس در لیگ یک به پایان برسانم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیستم ضمن اینکه حمایت مسئولان نیز بسیار چاره ساز است.

دیدار دو تیم فردا دوشنبه و از ساعت 15 با قضاوت کمیل غلامی و کمک مسلم رحیمی خانی و محمد نوری در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار