فرماندار همدان با اعلام اینکه ۱۰۵ هزار نفر تاکنون آرا خود را به صندوق رای انداخته‌اند، گفت: ۴ نماینده فرماندار در شعب اخذ رای همدان عزل شدند.
کد خبر: ۱۸۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 28 February 2016

فرماندار همدان با اعلام اینکه ۱۰۵ هزار نفر تاکنون آرا خود را به صندوق رای انداخته‌اند، گفت: ۴ نماینده فرماندار در شعب اخذ رای همدان عزل شدند.

به گزارش تسنیم ، علی تعالی در ستاد خبری انتخابات شهرستان همدان اظهار داشت: یکی از فرآیندهای مهم انتخابات شامل ثبت‌نام، تایید صلاحیت‌ها، تعیین شعب و اعضای شعب انجام شد و امروز موارد مرحله میانی و دوم انتخابات یعنی فرآیند رای‌گیری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه امروز از ساعت 5 صبح توزیع صندوق‌های رای در بین شعب آغاز شد و تا ساعت 6:30 دقیقه به نمایندگان تحویل داده شد، گفت: اعضای شعب به همراه نماینده فرماندار، حفاظت و اعضای شعب در شعب اخذ رای مستقر شدند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم در این دوره از انتخابات باشیم، گفت: عصر امروز نیز شاهد تراکم رای‌دهندگان در شعب اخذ رای خواهیم بود چراکه عمده جوانان عصر رای خود را در صندوق می‌اندازند.

تعالی با اشاره به اینکه به تدریج مردم از الان در شعب حضور پیدا کرده و به ساعات پایانی موکول نکنند، اظهار داشت: انتخابات تا ساعت 18 امروز ادامه داشته و اگر تمدید نشود شمارش آرا آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه در شهرستان همدان 105 هزار نفر آرا خود را به صندوق‌های رای انداختند، گفت: مردم شهرستان همدان می‌توانند آرا خود را در 288 شعبه احذ رای حضور پیدا کرده و رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی با بیان اینکه به لحاظ ترکیب سنی 54.5 درصد مردان و 44.5 درصد زنان بوده‌اند، گفت: تناسب سنی برای شرکت‌کنندگان بین 18 تا 25 سال 16 هزار نفر، بین 26 تا 35 سال 23 هزار نفر، بین 36 تا 45 سال 21 هزار نفر، سنین 46 تا 55 سال 17 هزار و 600 نفر، 56 تا 65 سال 14 هزار نفر، 66 تا 75 سال هفت هزار و 500 نفر و از 75 سال به بالا پنج هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

فرماندار همدان بیان کرد: 25 نماینده ویژه فرماندار در سطح شهرستان همدان بر روند رای‌گیری نظارت دارند و براساس گزارشات بازرسان و ناظران وضعیت خوب و بدون تنشی را در سطح شهرستان همدان داریم.

تعالی با اشاره به اینکه 70 تا 80 درصد گزارشات دریافت شده صحت مشخصی برای فرمانداری همدان نداشته است، تصریح کرد: تخلفات در شعب بسیار کم و ناچیز است و تاکنون پرونده تخلفی در روز انتخابات در شهرستان همدان تشکیل نشده است.

وی با اعلام اینکه امیدواریم روند برگزاری انتخابات تا پایان رای‌گیری به همین منوال باشد تا انتخابات سالم و باشکوهی را در استان و شهرستان داشته باشیم، اظهار داشت: در روزهای قبل از انتخابات در حوزه تبلیغات کاندیداها یک سری تخلفات کشف شده بود که پنج پرونده در این زمینه تحویل مقام قضایی شد.

فرماندار همدان تاکید کرد: اگر در شعبی مشاهده شود نماینده فرماندار ضعیف است به سرعت ورود پیدا می‌کنیم که تاکنون چهار نماینده فرماندار به دلیل تاخیر در حضور محل تحویل صندوق عزل شدند و نفر جایگزین معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار