رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شهرستان همدان با تعداد ۵۴۴ هزار و ۵۲۲ نفر بیشترین افراد واجد شرایط رأی دادن و شهرستان فامنین با ۳۲ هزار و ۵۶۲ نفر کمترین تعداد رأی دهنده را دارد.
کد خبر: ۱۸۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 25 February 2016

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شهرستان همدان با تعداد ۵۴۴ هزار و ۵۲۲ نفر بیشترین افراد واجد شرایط رأی دادن و شهرستان فامنین با ۳۲ هزار و ۵۶۲ نفر کمترین تعداد رأی دهنده را دارد.

به گزارش تسنیم ، محمدابراهیم الهیتبار در ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه آمار افراد واجد شرایط رأی در این استان اشتباه اعلام شده است، اظهار داشت: تعداد واجدین رأی در استان همدان به میزان 100 هزار نفر بیشتر از آمار وجود اعلام شده بود که با پیگیری‌ها از مرکز، آمار نهایی و قطعی توسط ثبت‌احوال استان اعلام شد.

وی با بیان اینکه تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در انتخابات پیشرو در استان همدان یک میلیون و 441 هزار و 976 نفر اعلام شد، افزود: شهرستان همدان با تعداد 544 هزار و 522 نفر بیشترین افراد واجد شرایط رأی دادن و شهرستان فامنین با 32 هزار و 562 نفر کمترین تعداد رأی دهنده را دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: در حال حاضر 172 نفر برای رقابت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان حضور دارند و همچنین 47 نفر از کاندیداها از دور رقابت‌ها انصراف دادند.

وی گفت: با بیان اینکه در حوزه انتخابیه همدان و فامنین تعداد 9 کاندیدا انصراف داده‌اند، افزود: در حال حاضر در این حوزه انتخابیه 49 کاندیدا برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشغول به فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه ملایر 45 کاندیدا در رقابت حضور دارند و 8 نفر انصراف دادند، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه نهاوند 2 کاندیدا انصرافی و 18 کاندیدا فعال، حوزه انتخابیه تویسرکان 10 کاندیدا مشغول رقابت و 10 نفر انصرافی، در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ 10 کاندیدای انصرافی و 26 کاندیدا مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه رزن نیز 10 کاندیدا انصرافی و 26 کاندیدای مشغول در فعالیت‌های انتخاباتی و حوزه انتخابیه اسدآباد نیز 5 کاندیدا انصرف دادند و 9 کاندیدا در حال تبلیغات انتخاباتی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تأکید کرد: تمهیدات لازم برای انتخاب خوب از لحاظ پشتبانی مالی و همراهی دستگاه‌های اجرایی با فرمانداری‌ها و ستادهای اجرایی انتخابات به عمل آمده است تا در هفتم اسفند ماه شاهد حماسه حضور مردم باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار