فرماندار همدان گفت: تا کنون هیچ تنشی در دوران انتخابات در شهرستان همدان ایجاد نشده است.
کد خبر: ۱۸۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 23 February 2016
فرماندار همدان گفت: تا کنون هیچ تنشی در دوران انتخابات در شهرستان همدان ایجاد نشده است.

به گزارش ایسنا، "علی تعالی" در نشست آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه همدان-فامنین، با اشاره به دو انتخابات مهم پیش‌رو اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به لحاظ اثرگذاری در سرنوشت و مقدرات نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تمامی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خارجی از ماه‌ها پیش توجه خود را به این رویداد ملی جلب کرده‌اند و حضور مردم را رصد خواهند کرد، افزود: حضور پرشکوه مردم نشانگر و بیانگر پشتیبانی و حمایت مردم از ساختار حکومتی است.

تعالی عنوان کرد: پیش از انقلاب گرچه انتخابات انجام می‌شد اما به صورت فرمایشی بود و کسانی‌که با رژیم یا کشورهای قدرتمند در ارتباط بودند، برنده انتخابات محسوب می‌شدند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده و این یکی از مؤلفه‌های مهم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: ماموریتی تحت عنوان حضور پرشکوه در انتخابات بر عهده مردم است که ابراز قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان به شمار می‌آید.

به کفته تعالی، انتخابات امانتی بزرگ است که مردم در روز 7 اسفند و حضورشان در شعب برای تعیین مقدرات مملکت و با دادن رأی و به امانت گذاشتن آن در شعب اخذ رأی وظیفه شرعی خود را به انجام می‌رسانند.

وی تصریح کرد: برگزاری 4 جلسه با نمایندگان فرماندار در دو نوبت، چندین جلسه ناظران و بازرسان و کاربران که نقش مهمی در ثبت آراء مردم دارند را داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به وجود 51 کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه همدان- فامنین و 4 داوطلب خبرگان رهبری در استان، گفت: استقرار 288 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان پیش‌بینی شده و 6 هزار نفر در مباحث اجرایی انتخاباتی به علاوه نیروهای حفاظتی و امنیتی در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار