معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 20 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 23 February 2016

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 20 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا،"حسن آقایوسفی" با بیان اینکه امسال 20 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، افزود: اعزام این دانش‌آموزان از مهرماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تا کنون 18 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدهاند و در حال حاضر نیز دو هزار نفر از این دانش‌آموزان در حال اعزام به این مناطق هستند.

آقایوسفی با بیان اینکه هر دو جنسیت دختر و پسر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، ادامه داد: افراد اعزامی به این مناطق از دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه بوده‌اند.

در 95 درصد از مدارس استان همدان نماز جماعت برپا می‌شود

وی در ادامه از برگزاری نماز جماعت در 95 درصد از مدارس استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در برخی از مدارس استان که تک دانش‌آموزی بوده و یا تعداد دانش آموزان به بیشتر از سه یا چهار نفر نمی‌رسد و مدارسی که امام جماعت ندارند، امکان برگزاری نماز جماعت وجود ندارد اما معلمان این مدارس دانش‌آموزان را برای حضور در مساجد ترغیب می‌کنند.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه مقرر شده بود طی دو سال اخیر 650 دارالقرآن در مدارس کشور فعال شود که استان همدان 11 دارالقرآن در مدارس توسعه و تجهیز کرده است و با ظرفیت موجود امکان ارتقاء این تعداد نیز وجود دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار