مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در استان همدان ۶۵هزار دانش آموز رای اولی وجود دارد که آموزش و پرورش برنامه خوبی برای این دانش آموزان در هفتم اسفند دارد.
کد خبر: ۱۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 23 February 2016

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در استان همدان ۶۵هزار دانش آموز رای اولی وجود دارد که آموزش و پرورش برنامه خوبی برای این دانش آموزان در هفتم اسفند دارد.

به گزارش  تسنیم ، عبدالرضا فولادوند در همایش فصل حضور اظهار داشت: این همایش برای پاسداشت و تقدیر از شرکت‌کنندگان و برگزیدگان مسابقات پرسش مهر 16 برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: شرکت دانش‌آموزان به این گستردگی در این فراخوان مایه افتخار آموزش و پرورش استان است.

وی به انتخابات هفت اسفند اشاره و بیان کرد: همه دنیا منتظر هستند تا به صحنه آمدن مردم ایران را نظاره‌گر باشند.

فولادوند تاکید کرد: مردم ایران باید به دنبال پیروزی که در خرداد سال 92 به‌دست آوردند، موفقیت جدیدی را در هفت اسفند رقم بزنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات اسفند بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که به تبعیت از مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف والای انقلاب و نظام حرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: همه افرادی که توسط شورای نگهبان تائید شده‌اند مورد احترام هستند ولی آموزش و پرورش به هیچ فردی درباره انتخاب فردی خاص توصیه‌ای نمی‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش استان همدان نیز در این جلسه گفت: مردم ایران 12سال با پافشاری برروی حقوق خود و با دلسوزی و فداکاری سرداران عرصه دیپلماسی به موفقیت بزرگی دست یافتند.

مصطفی خزایی گفت: مقاومت ایران با وجود مقاومت، صبر، حوصله، پشتکار و حمایت مسئولان در شرایط سخت امکان‌پذیر شد.

وی تاکید کرد: باید با بهره‌گیری از فضای جدیدی که در دنیا ایجاد شده است، قدرت‌مندانه و عزت‌مندانه در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار