تیم های پاس همدان و ماشین سازی تبریز در حالی امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند که تیم پیروز میدان امتیاز ارزشمندی را تصاحب خواهد کرد.
کد خبر: ۱۸۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 20 February 2016
تیم های پاس همدان و ماشین سازی تبریز در حالی امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند که تیم پیروز میدان امتیاز ارزشمندی را تصاحب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم پاس هم اکنون با 24 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است و شکست یا تساوی در این دیدار آنها را یک قدم دیگر به سقوط نزدیک می کند.

پاسی ها حتی در صورت برتری در این بازی نیز تنها می توانند امیدوار به صعود یک پله ای در جدول رده بندی باشند اما فاصله امتیازی آنها با سایر حریفان کمتر می شود.

پاس تاکنون با پنج برد، 9 تساوی و 12 باخت یکی از بدترین سال های فوتبالی خود را سپری می کند و اکنون یکی از گزینه های سقوط به لیگ دو محسوب می شود.

امروز مسئولان باشگاه پاس برای تقویت قوای روحی و روانی بازیکنان، درصدی از قراردادهای آنها را پرداخت کردند تا دیگر فرصت بهانه تراشی برای شکست و ناکامی را نداشته باشند.

شاگردان اکبر محمدی در هفته جاری به دلیل اعتصاب های پیاپی مبنی بر مشکلات مالی، تمرین منظمی را برگزار نکرده اند و مصدومیت و محرومیت چند بازیکن اصلی نیز بر دغدغه های این تیم افزوده است.

پاسی ها در بازی امروز مقابل ماشین سازی تبریز حسین کاظمی، آرمان رمضانی و سیدجمال معصومی را در اختیار ندارند.

نبود این سه بازیکن کلیدی سبب شده تا کادر فنی به فکر استفاده از بازیکنان زیر 23 سال باشد.

هر چند تیم پاس امروز دیدار سرنوشت سازی را مقابل ماشین سازی تبریز دارد که قطعا پربرخورد نیز خواهد بود اما افزایش بازیکنان دو اخطاره در این تیم سبب شده تا به اجبار دست به عصا پیش بروند تا مبادا آمار بازیکنان محروم برای دیدارهای آینده افزایش یابد.

در آن سوی میدان، تیم ماشین سازی تبریز که با نتایج درخشان هفته های اخیر شانس صعودش به لیگ برتر را افزایش داده است، در بازی امروز فقط به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود.

ماشین سازان با هدایت رسول خطیبی تا به اینجا با 41 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند اما پیروزی در این دیدار می تواند آنها را به رده های بالاتر نزدیک کند.

آنها به خوبی از اوضاع تیم پاس اطلاع دارند و اینکه در بازی های اخیر نه تنها شکست را پذیرا شده بلکه دو بازی خانگی گذشته را نیز بازنده میدان بوده تا نشان دهد در رقابت های داخل خانه نیز ضعف دارد.

خطیبی در حالی گام به این مسابقه می گذارد که رییسی نسب و مهدی محمدپور را در اختیار ندارد.

گزینه سرمربیگری پاسی ها در ابتدای نیم فصل بازی سرنوشت سازی را برای این تیم رقم خواهد زد.

برتری پاس می تواند بارقه های امید را در دل فوتبالدوستان همدانی برای نجات از سقوط زنده کند اما شکست به منزله یک گام نزدیک شدن به لیگ دو است.

بازی بین دو تیم از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه قدس همدان آغاز می شود و کوپال ناظمی، حافظ عظیمی، بابک خسروی و محمدباقر پورباقر، داوران قضاوت کننده این دیدار خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار