مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر در مدارس این استان اسکان یافته‎اند.
کد خبر: ۱۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 03 April 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر در مدارس این استان اسکان یافتهاند.

به گزارش تسنیم ؛ عبدالرضا فولادوند افزود: از ۲۸ اسفند ماه تا پایان روز دوازدهم فرودین ماه امسال ۱۱۵ هزار و ۲۷۴ نفر روز در پایگاههای اسکان نوروزی فرهنگیان استان همدان در ۱۹ منطقه آموزشی پذیرش شدهاند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵ هزار و ۹۶۹ خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان همدان مورد پذیرش قرار گرفتهاند، افزود: براساس آمار استخراج شده از سامانه اسکان فرهنگیان، تا پایان یازدهم فروردین ۶۴ هزار و ۴۱ نفر میهمان نوروزی در این ستادها اسکان یافتهاند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان استان با بیش از ۲۳۰ نفر عوامل اجرایی به صورت شبانه روزی در خدمت میهمانان نوروزی به ویژه فرهنگیان تا چهاردهم فروردین هستند.

وی بیان کرد: برای نوروز امسال یکهزار و ۸۲۶ کلاس درس در قالب ۱۸۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان همدان آماده شده است که هر یک از این اتاقها به تناسب درجهبندی به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مسافران مجهز شدهاند.

فولادوند گفت: ظرفیت موجود برای پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان ۹ هزار و ۱۳۰ نفر در هر شبانهروز است که ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از این میزان ظرفیت مربوط به شهر همدان است.

وی با اشاره به ظرفیتهای فرهنگی و جاذبههای تاریخی همدان، این استان را از قطبهای گردشگری کشور برشمرد و افزود: در نوروز امسال به سبب برودت هوا، روند پذیرش میهمانان فرهنگی نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار