معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح معرفت ۳ در سطح مدارس خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ هزار نفر از دانش‎آموزان با وجود با برکت امام زمان (عج) آشنا می‎‏شوند.
کد خبر: ۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 31 March 2015
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح معرفت ۳ در سطح مدارس خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ هزار نفر از دانشآموزان با وجود با برکت امام زمان (عج) آشنا می‏شوند.

به گزارش تسنیم ؛ حسن آقا یوسفی گفت: طرح معرفت ۳ با هدف آشنایی دانش‌آموزان با وجود با برکت امام زمان(عج) و در راستای طرح کشوری مصباحالهدی در سطح مدارس دوره دوم متوسطه استان همدان اجرا میشود که البته اجرای این طرح از سه سال قبل در استان همدان آغاز شده و امسال سومین دوره آن برگزار میشود.

وی با اشاره به شرکت ۱۵ هزار دانشآموز پایه اول متوسطه دوم در طرح معرفت افزود: در این طرح دانشآموزان با موضوعات مهمی همچون زندگانی، غیبت، شرایط ظهور امام زمان(عج) و وظیفه منتظران در دوران غیبت آن حضرت آشنا میشوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: این مباحث در قالب بروشورهایی به چاپ رسیده است و همچنین کتابی تحت عنوان «در مسیر شکوفایی» در سراسر مدارس استان توزیع میشود و دانش‌آموزان جامعه هدف با مطالعه آنها در طرح شرکت می‏کنند.

وی گفت: ۸۰۰ نفر از دانشآموزان منتخب شرکت کننده در طرح معرفت پس از برگزاری آزمون یک مرحلهای به شهر مقدس قم اعزام میشوند خواهند شد و از برنامههای فرهنگی و تربیتی و زیارتی مرکز تخصصی مهدویت استفاده می‌کنند.

یوسفی با بیان اینکه طرح معرفت ۳ از ابتکارات استان همدان است که به عنوان یکی از مهمترین طرحهای کشوری مصباح الهدی قلمداد شده است، ابراز کرد: مراسم اختتامیه این برنامه بزرگ فرهنگی با حضور مسئولان کشوری و استانی ششم اردیبهشت امسال در شهر مقدس قم و مرکز یاوران حضرت مهدی (عج) برگزار میشود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار