هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی فردا دوشنبه با برگزاری 10 دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال می شود که تیم های پاس همدان و نساجی مازندران در شرایط بحرانی به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۱۷۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 07 February 2016

هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی فردا دوشنبه با برگزاری 10 دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال می شود که تیم های پاس همدان و نساجی مازندران در شرایط بحرانی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایرنا، هر دو تیم از شروع نیم فصل دوم نتایج مطلوب و مورد پسند هواداران خود را کسب نکردند و این عملکرد ضعیف باعث شد تا نساجی مازندران در رده دوازدهم و پاس همدان در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرند.

هر چند پاس نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک را با برد شیرین مقابل داماش گیلان آغاز کرد اما پس از آن دو شکست مقابل فجر سپاسی شیراز و ایران جوان و در نهایت تساوی برابر نفت مسجد سلیمان سبب شد تا نتواند از منطقه خطر رهایی یابد.

نساجی مازندران نیز با تساوی مقابل آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم حاضر شد و باخت پرگل و بحث برانگیر چهار بر یک مقابل نفت آبادان، شکست مقابل خونه به خونه بابل و پیکان تهران، نماینده قائم شهر را به یکی از ضعیف ترین تیم ها در نتیجه گیری ابتدای نیم فصل دوم تبدیل کرد.

حاشیه های ایجاد شده در قائم شهر و استعفا مدیرعامل این تیم شمالی سبب شد تا شرایط آنها بحرانی تر از قبل نمایان شود و تا حد زیادی نتواند شانسی برای صعود به لیگ برتر پیدا کند.

این تیم شمالی از 24 بازی انجام داده صاحب هفت برد، هشت تساوی و 9 شکست و مجموع 23 گل زده و 29 گل خورده شد.

نساجی به لحاظ گل زده تیم دوازدهم جدول 20 تیمی لیگ یک به شمار می رود در حالیکه حمید کاظمی مهاجم این تیم آقای گل لیگ و موثرترین بازیکن این فصل آنها به شمار می رود.

نماینده شمال اما خط دفاعی ضعیفی دارد و با 29 گل خورده تیم شانزدهم جدول از نظر دریافت گل کمتر محسوب می شود.

نساجی در صورت برتری مقابل پاس بهترین نتیجه را برای خود رقم خواهد زد و می تواند بدون احتساب سایر نتایج تیم ها شانس صعود تا رتبه هشتم را داشته باشد.

شکست نساجی برابر پاس در بدترین شرایط آنها را تا رتبه دوازدهم و تساوی در این دیدار تا رتبه سیزدهم می تواند تنزل دهد.

اما تیم پاس که میزبانی این بازی را برعهده دارد، همچنان با فراز نشیب بسیار در انتهای جدول رده بندی لیگ و در منطقه سقوط قرار دارد.

شاگردان اکبر محمدی در مجموع با تنها پنج پیروزی، 9 تساوی و 10 شکست در رده هفدهم جدول قرار گرفته اند و عدم امتیاز گیری در بازی فردا مقابل نساجی، شرایط این تیم را بحرانی تر خواهد کرد.

پاس هم اکنون با 24 امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته و در واقع جزو پنج تیم سقوط کننده به لیگ دو محسوب می شود.

نماینده همدان در صورت برتری مقابل نساجی مازندران در بازی امروز و بدون احتساب سایر نتایج می تواند تا رتبه چهاردهم صعود کند اما شکست و تساوی در این دیدار به منزله سقوط به رده نوزدهم جدول خواهد بود.

در واقع تیم پاس اگر می خواهد تا حدودی از شرایط بحرانی خارج شود باید در این دیدار به پیروزی برسد.

تیمی که امسال ضعیف ترین نتایج را کسب کرد و با تغییر مدیرعامل و نشستن سه سرمربی در طول 24 بازی، یکی از بی ثبات ترین تیم های فصل جاری لیگ یک بود.

آنها در شرایطی فردا به مصاف نساجی بحران زده می روند که صبر تماشاگران از نتایج ضعیف این تیم لبریز شده و خواستار صعود به رده های بالاتر هستند.

پاسی ها در آخرین بازی خانگی خود طعم نخستین شکست داخل خانه را نیز کسب کردند تا این باخت روزنه امیدی برای نساجی در کسب پیروزی باشد هر چند بازگشت بازیکنانی نظیر احمد جمشیدیان شاید بتواند وزنه برتری را به سمت پاس سنگینی کند.

دیدار دو تیم قرار است از ساعت 14 فردا دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شود.

قضاوت این دیدار عهده پیمان فرخی مهربه همراه جواد قنبریان و سعید رضایی خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار