مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: ۲۱۸ خانوار در قالب ۲ هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش و اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 30 March 2015
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: ۲۱۸ خانوار در قالب ۲ هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش تسنیم؛ کاوه برخورداری گفت: از ۲۸ اسفند ماه که فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ملایر آغاز شده است تا روز شنبه هشتم فروردین ماه امسال ۲۱۸ خانوار در قالب ۲ هزار نفر روز مسافر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این ستاد بهره‏مند شدند.

 

وی با بیان اینکه پذیرش فرهنگیان در مدارس و خانه معلم ملایر انجام میگیرد، افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده ۱۷۱ خانوار در قالب یکهزار و ۵۹۰ نفر روز از پایگاههای اسکانی که در مدارس شهرستان ملایر پیشبینی شده است، استفاده کردهاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان تا ۱۳ فرودین ماه امسال فعالیت دارد، گفت: همچنین ۴۷ خانوار شامل ۳۶۰ نفر روز نیز از تسهیلات موجود در خانه معلم ویژه فرهنگیان ملایر استفاده کردهاند.

وی توسعه و ارتقای امکانات مراکز ویژه اسکان فرهنگیان را از برنامههای عملیاتی روزهای پایانی سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: به منظور اسکان مسافران به ویژه فرهنگیان در نوروز امسال هفت مدرسه با ظرفیت ۴۰ کلاس و خانه معلم نیز با ظرفیت ۳۲ تخت برای پذیرایی هر چه بهتر از فرهنگیان تدارک دیده شد تا فرهنگیان و دیگر مسافران با آرامش بیشتری این تعطیلات را بگذرانند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار