رئیس پلیس راه همدان، واژگونی خودروها را عامل بیش از 70 درصد تصادفات روزهای گذشته در راه‌های مواصلاتی استان دانست.
کد خبر: ۱۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 30 March 2015

رئیس پلیس راه همدان، واژگونی خودروها را عامل بیش از 70 درصد تصادفات روزهای گذشته در راه‌های مواصلاتی استان دانست.

به گزارش فارس ؛ مهدی شاکری  با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات مانع از بروز مشکل خواهد شد که با توجه به شلوغ بودن این محورها، باید نسبت به این مهم بیشتر دقت شود.

وی، دلیل بیشتر تصادفات در جاده‌های استان را عدم توجه به جلو و سرعت غیر مطمئنه در معابر لغزنده دانست و ادامه داد: از مردم و مسافران نوروزی میخواهیم ضمن توجه به رعایت قوانین و مقررات، جداً از ترمزهای ناگهانی در معابر لغزنده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه طی چند روز اخیر در محور آورزمان شهرستان نهاوند محدودیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین اعمال شده است، واژگونی خودروها، بیش از 70 درصد تصادفات روزهای گذشته را به خود اختصاص داده که دلیل آن نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، خواب آلودگی و تجاوز از سرعت مجاز تشخیص داده شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی مستمر و طولانی‌مدت پرهیز کنند، گفت: رعایت توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و  استفاده از کمربند ایمنی، زمینه سفری خوش و ایمن را برای همگان مهیا خواهد کرد.

شاکری عنوان داشت: وجود جاذبه‌های تاریخی و تفریحی در همدان و قرار گرفتن در مسیر عبوری استان‌های غربی و مرکزی راه‌های این استان را به محورهای پرتردد و پرترافیکی تبدیل کرده است.

وی در پایان با اشاره به شلوغی تردد در مسیر همدان - غار علیصدر، همدان - کرمانشاه و همدان ـ تهران، متذکر شد: رانندگان با رعایت قوانین با صبر و حوصله رانندگی کنند در غیر این صورت و یا با انجام تخلف، با اعمال قانون توسط پلیس مواجه می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار