فرماندار همدان گفت: از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی مربوط به سفر ریاست جمهوری به استان همدان سه هزار و 300 میلیارد ریال در قالب 280 طرح اشتغالزایی به بانک های شهرستان همدان معرفی شدند.
کد خبر: ۱۷۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 31 January 2016

 فرماندار همدان گفت: از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی مربوط به سفر ریاست جمهوری به استان همدان سه هزار و 300 میلیارد ریال در قالب 280 طرح اشتغالزایی به بانک های شهرستان همدان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا،علی تعالی در شورای اداری شهرستان همدان گفت: در این سفر هشت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به استان همدان تخصیص یافت که از این میزان پنج هزار و 980 میلیارد ریال به شهرستان همدان اختصاص یافت.

تعالی عنوان کرد: 910 میلیارد ریال از این اعتبار به کنار گذر غربی، 500 میلیارد ریال به نوسازی بیمارستان اکباتان، 180 میلیارد ریال به آب و فاضلاب شهری،دو هزار و 800 میلیارد ریال به تکمیل راه آهن تهران و سنندج و 300 میلیارد ریال نیز به تکمیل آزاد راه همدان ساوه اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری در حوزه اشتغال اقدامات خوبی در احیا واحدهای تولیدی انجام و از ابتدای سالجاری 450 شغل جدید در سطح شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حوزه سیاسی و اجتماعی هدف امن نگه داشتن استان بوده است که خوشبختانه شهرستان همدان در انجام این وظیفه نیز نیز به خوبی عمل کرده است.

وی بیان کرد: ملت ایران همواره پشتیبانی خود را از تحرک دولت در همه عرصه ها و حل تنش هایی که در مدت هشت سال درگیرآن بودیم نشان داده اند و به برکت این حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری در روزهای خروج از انزوا و رسیدن به یک تعامل هوشمندانه به عنوان اتفاق نادری در تاریخ ایران قرار داریم.

وی اظهار داشت: دیپلمات های سر افراز ما در مقابل شش قدرت جهانی همراه با سرداران جبهه های جنگ حلقه های افتخار را به گردن این ملت انداختند و حرکت تعاملی ملت در مسائل منطقه ای و بین المللی را به ثمر نشاندند.

وی با بیان اینکه این موفقیت ها متعلق به هیچ جناح خاصی نیست اضافه کرد: همه ملت ایران باید به این افتخارات ببالند چرا که این یک پیروزی جمعی است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید توانست ایران هراسی را در دنیا از بین برده و حقانیت ملت ایران را در دنیا به اثبات برساند که امیدواریم با عملی شدن برجام در همه عرصه ها به توسعه پایدار برسیم.

وی با اشاره به مسائل داخلی کشور نیز عنوان کرد: دولت در شرایطی بر سکان کشور تکیه کرد که با نزول شدید صادرات قیمت نفت به پایین ترین میزان پس از پیروزی انقلاب مواجه بودیم که این امر وضعیت نابسمانی را بر کشور حاکم کرده بود اما دولت با تدبیر و هوشمندی اقتصادی علی رغم کاهش اعتبارات در بسیاری از عرصه ها خوش درخشید.

تعالی افزود: دولت با تلاش خود توانست تورم را از 45 درصد به13.5 درصد کاهش و رشد اقتصادی را از منفی شش به مثبت ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه امید است رفع تحریم ها تاثیرات خود را گذاشته تا شاهد ترویج و گشایش اعتبارات باشیم ادامه داد: با وجود کمبود اعتبارات از سفر ریاست جمهوری به استان همدان رهاورد خوبی برای شهرستان رقم خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار