معاون شهردار همدان از اسکان بیش از ۸۶ هزار مسافر نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۷ فروردین ماه در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 29 March 2015

معاون شهردار همدان از اسکان بیش از ۸۶ هزار مسافر نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۷ فروردین ماه در شهر همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم ؛ محمدرضا بیاناتی گفت: از ۲۸ اسفندماه الی هفتم فروردین ماه ۹۴ تعداد ۸۶ هزار و ۲۶ مسافر نوروزی در قالب ۷ هزار و ۷۷۳ نفر در همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی با اشاره به اینکه ستاد اسکان شهرداری همدان از روز ۲۸ اسفند ماه در محل مجتمع فرهنگی- هنری عین القضات فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: نمایندگان ۱۹ مجموعه شهر همدان در این ستاد مستقر هستند و به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیاناتی تصریح کرد: نمایندگان آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، میهمان پذیرها، اماکن استیجاری، هلال احمر و غیره به صورت شبانه روز در این ستاد حضور دارند.

وی افزود: ۱۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری همدان در ایام نوروز از ۲۸ اسفند الی ۱۴ فروردین در شیفت کاری به گردشگران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

بیاناتی از فعالیت ستاد اشکان و تسهیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود:شبانه روز ۲۵ نفر در ۴ شیفت کاری مشغول فعالیت بوده، ضمن اینکه ۱۶۵ نفر شیفت از سایر نهادهای استان در این ستاد مستقر هستند.

معاون شهردار همدان با شااره به آمار مسافران اسکان یافته از ۲۸ اسفندماه ۹۳ تا کنون گفت: در این روز ۴ هزار و ۴۹۵ نفر در قالب یک هزار و ۲۴۱ خانوار در همدان اسکان داده شدند.

وی افزود: در روز ۲۹ اسفند ماه سال گذشته نیز ۹ هزار و ۳۶۳ نفر در قالب ۲ هزار و ۲۰۲ خانوار در محل‌های اقامتی همدان اسکان یافتند.

بیاناتی آمار اسکان در روز یکم فروردین ماه را ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر اعلام و بیان کرد: این تعداد در قالب ۳ هزار و ۳۵ خانوار در شهر همدان مستقر شدند.

معاون شهردار همدان با اشاره به اینکه در روز دوم فروردین با افزایش ورود مسافران نوروزی به استان همدان مواجه بودیم، اظهار داشت: در این روز ۱۲ هزار و ۳۴۹ مسافر نوروزی در قالب ۳ هزار و ۵۰۴ خانوار در فضاهای اقامتی همدان اسکان یافتند و در روز سوم فروردین نیز تعداد ۱۴ هزار و ۳۷ نفر در قالب ۳ هزار و ۳۳۱ خانوار در همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی در ادامه از اسکان ۹ هزار و ۷۹۱ نفر مسافر در روز چهارم فروردین در شهر همدان خبر داد و افزود: این تعداد در قالب ۲ هزار و ۴۲۶ خانوار و در پنجم فروردین ماه نیز تعداد ۹ هزار و ۵۸۸ نفر و در قالب  ۲ هزار و ۲۷۶ خانوار و در ششم فروردین نیز ۲ هزار و ۲۷۳ خانوار و ۸ هزار و ۷۶۶ نفر در شهر همدان اسکان یافتند.

وی افزود: در هفتمین روز از فروردین ماه نیز تعداد ۷ هزار و ۷۷۳ نفر در قالب یک هزار و ۹۴۴ خانوار در همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی تصریح کرد: اقامت مسافران در هتل‌ها، آموزش و پرورش، سالن‌های ورزش و جوانان، هلال احمر، مجموعه تفریحی توریستی علیصدر، تله کابین گنجنامه، منازل استیجاری مجاز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هتل آپارتمان‌ها، کمپ‌های موقت، مهمانپذیرها، نمایشگاه بین المللی و سایر مراکز اقامتی بوده است.

به گزارش تسنیم، مسافران نوروزی که همدان را برای گشت و گذار خود انتخاب کرده‌اند میتوانند با مراجعه به یادمان عین القضات همدان بالاتر از میدان باباطاهر نسبت به انتخاب محل مورد نظر خود برای اسکان اقدام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار