مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با بارش برف و سرمای هوا بار دیگر استان همدان چهره زمستانی به خود گرفت.
کد خبر: ۱۷۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 26 January 2016

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با بارش برف و سرمای هوا بار دیگر استان همدان چهره زمستانی به خود گرفت.

به گزارش ایسنا،"نادر پیرتاج‌همدانی" اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه‌ابری، گاهی افزایش ابر به همراه بارش برف و در نقاط جنوبی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: از فردا تا اواخر روز پنج‌شنبه بارش‌ها به صورت خفیف و پراکنده بوده و به تدریج سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

پیرتاج‌همدانی تصریح کرد: دمای هوای استان به تدریج از امروز تا اواخر هفته به طور محسوس کاهش خواهد یافت که موجب یخ‌زدگی و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از فردا احتمال مه‌آلودگی هوا وجود دارد، اعلام کرد: حداقل دمای دیشب همدان 3 درجه سانتیگراد زیرصفر بوده که انتظار می‌رود تا چند روز آینده به 8 درجه سانتیگراد زیرصفر کاهش یابد.

تویسرکان رکورددار بارش‌ها در استان

پیرتاج‌همدانی افزود: تویسرکان طی بارش‌های سه روز گذشته با 49 میلیمتر بارندگی، بیشترین بارش‌ها را به خود اختصاص داده همچنین از ابتدای سال‌زراعی تا کنون 344 میلیمتر بارندگی داشته که نسبت به آمار بلندمدت 80 درصد و نسبت به سال قبل 120 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در همدان در سه روز گذشته تا کنون به 23 میلیمتر رسیده است، اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی تا کنون میزان بارش‌ها در همدان به 145 میلیمتر رسیده که نسبت به آمار بلندمدت 10 درصد افزایش و نسبت به سال قبل 72 درصد رشد داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار