روستای سولان از توابع شهر مریانج این روزها به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال با حضور برترین تیم‌ها و فوتسالیست‌های استان کرده است.
کد خبر: ۱۶۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 24 January 2016
روستای سولان از توابع شهر مریانج این روزها به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال با حضور برترین تیم‌ها و فوتسالیست‌های استان کرده است.

به گزارش فارس، در سالیان گذشته در جای جای استان به خصوص شهر همدان شاهد برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت دهه فجر بوده‌ایم که متأسفانه چند سالی است برگزاری این بازی‌ها به دست فراموشی سپرده شده است.

حال، روستای سولان از توابع شهر مریانج که به برکت انقلاب اسلامی ایران صاحب یک سالن ورزش چندمنظوره شده، برای چهارمین سال پیاپی اقدام به برگزاری مسابقات فوتسالی به مناسبت دهه فجر می‌کند.

شور و هیجان در این مسابقات به قدری زیاد است که بعضی از تیم‎های حاضر در این مسابقات با جذب نفراتی از تیم‌های لیگ برتری همچون دبیر تبریز و میثاق تهران و تعداد از بازیکنانی از قروه کردستان، سعی در رقابتی جذاب دارند.

حضور بازیکنان مطرح فوتسالی استان، اعم از حامد جباریان، حمید سراحچی، بازیکنان اسبق تیم‎های علیصدر و سرخپوشان باعث شده تا در روزهای این برگزاری این مسابقات سالن مملو از جمعیت باشد.

به ادعای اغلب بازیکنان حاضر در این مسابقات، سطح کیفی این بازی‌ها از لیگ برتر فوتسال همدان هم بالاتر است، این مسابقات با شرکت 17 تیم در سالن شهدای سولان برگزار شده و تا روز 29 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

این مسابقات با نظارت مستقیم اداره ورزش و جوانان مریانج و هیئت فوتبال استان همدان و شهر مریانج است که داوران رسمی فوتسال استان امر قضاوت آن را برعهده دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار