معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: جشنواره دانش‌آموزی جابر بن حیان در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 25 January 2016
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: جشنواره دانش‌آموزی جابر بن حیان در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،حسین بهرامی نوید در همدان با اشاره به آغاز برگزاری طرح جابر بن حیان در همدان اظهار کرد: این جشنواره برای دانش‌آموزان پایه سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در مرحله آموزشگاهی در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را بروز استعدادها و خلاقیت‎های دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی دانست و ادامه داد: پرورش تفکر، خلاقیت، پژوهش و کاوش در بین دانش‌آموزان ابتدایی می‎تواند مسیر خلاقیت آنها را هدایت کرده و به نفع جامعه باشد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح شناخته شدن و اهمیت دادن به دانش‎آموز است، چراکه دانش‎آموزان به عنوان محور اصلی فعالیت‎ در مدارس هستند.

وی یادآور شد: این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در حال حاضر مرحله آموزشگاهی در سطح مدارس در حال برگزاری است.

بهرامی‏‏‎نوید با بیان اینکه تا 15 بهمن ماه مرحله آموزشگاهی به پایان خواهد رسید تا دست‎سازه‌های دانش‌آموزان را به رقابت بگذاریم، گفت: این جشنواره با موضوع آزاد برگزار می‌شود و طرح‌هایی که دانش‌آموزان ارائه می‌کنند باید دارای معیارهایی چون نو و ساده بودن طرح بوده و قابلیت تعمیم داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار