معاون شهردار همدان از اسکان بیش از ۵۹ هزار نفر از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 26 March 2015

معاون شهردار همدان از اسکان بیش از ۵۹ هزار نفر از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش تسنیم ؛  محمدرضا بیاناتی با اشاره به اینکه ستاد اسکان شهرداری همدان از روز ۲۸ اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان تا روز چهارم فروردین ۵۹ هزار و ۸۹۹ نفر توسط ستاد اسکان شهرداری همدان اسکان داده شدهاند.

وی با بیان اینکه این تعداد در قالب ۱۴ هزار و ۵۱۸ خانوار در همدان اسکان داده شده‌اند، افزود: مسافران نوروزی در مدارس، سالن‌های ورزشی، هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، منازل استیجاری، خوابگاه‌ها، مهمانپدیرها و سایر مجموعه‌های اقامتی اسکان داده‌ شدند.

بیاناتی با اشاره به اینکه روز چهارم فروردین ۲ هزار و ۴۲۶ خانوار در همدان اسکان داده شدند، تصریح کرد: در این روز ۹ هزار و ۷۹۱ مسافر نوروزی در  این قالب در همدان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۸ اسفند ماه سال گذشته هزار و ۲۴۱ نفر در همدان اسکان داده شدند، افزود: بر این اساس چهار هزار و ۴۹۵ نفر مسافر نوروزی در فضاهای اقامتی همدان اسکان داده شدند.

معاون شهردار همدان با بیان اینکه در روز ۲۹ اسفند ماه سال گذشته ۹ هزار و ۳۶۳ نفر در همدان اسکان داده شدند، تصریح کرد: این تعداد مسافر در قالب ۲ هزار و ۲۰۲ خانوار در محل‌های اقامتی همدان اسکان داده شدند.

وی درباره اقامت و اسکان مسافران نوروزی در روز یکم فروردین ماه نیز گفت: در این روز ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در قالب ۳ هزار و ۳۵ خانوار در شهر همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی با اشاره به اینکه در روز دوم فروردین با افزایش ورود مسافران نوروزی به استان همدان مواجه بودیم، اظهار داشت: در این روز نیز ۱۲ هزار و ۳۴۹ مسافر نوروزی در قالب ۳ هزار و ۵۰۴ خانوار در فضاهای اقامتی همدان اسکان داده شدند.

وی با اعلام اینکه ظرفیت اقامت و اسکان ۱۵۰ هزار نفر مسافر نوروزی در همدان آماده شده است، بیان کرد: شهرداری همدان در تلاش است تا ظرفیت اقامتی مناسبی برای اسکان مسافران نوروزی در همدان فراهم کند و از این رو از تمامی ظرفیت‌های موجود بهرهبرداری لازم را دارد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان اظهار داشت: از ابتدای آغاز بکار ستاد اسکان نوروزی ۳۱ هزار و ۴۴۸ مسافر نوروزی در قالب ۷ هزار و ۸۴۶ خانوار در مدارس و کلاس‌های درس استان همدان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ۱۱ هتل در سطح استان همدان اظهار داشت: از روز ۲۸ اسفند ماه تا چهارم فروردین ۲ هزار و ۶۰۹ نفر مسافر نوروزی در قالب ۶۵۲ خانوار در هتلهای همدان اقامت داده شدند.

بیاناتی همچنین از اسکان ۴۵۰ مسافر نوروزی در هتل‌آپارتمان‌ها، هزار ۷۸۳ نفر در مهمانپذیرها، ۱۴۸ نفر در منازل استیجاری، ۲۳۳ نفر در مجمعه تله کابین گنجنامه، ۲۶۶ نفر در مجموعه اقامتی علیصدر، ۸۲۴ نفر در خوابگاه‌ها، ۲ هزار و ۱۹۷ نفر در نمایشگاه بین‌المللی همدان، ۷ هزار و ۳۴۴ نفر توسط هلال احمر و ۵۵۲ نفر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اسکان داده شدند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار