مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: با گذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی 42 گردشگر خارجی در همدان حضور یافتند.
کد خبر: ۱۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 25 March 2015

مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: با گذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی 42 گردشگر خارجی در همدان حضور یافتند.

به گزارش فارس ؛ ریحان سروش‌مقدم  با بیان اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین این روزها میزان مسافران نوروزی است، افزود: همدان به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی و باستانی ظرفیت زیادی برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد.

وی با بیان اینکه از روز 28 اسفندماه مسافران نوروزی به همدان سفر کرده‌اند، بیان داشت: بر این اساس همدان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی میزبان مسافران از نقاط مختلف کشور بود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: آرامگاه بوعلی سینا با ورود 12 هزار و 171 نفر پربازدیدترین مکان گردشگری در همدان بوده است.

وی با اشاره بازدید 10 هزار و 600 نفر از غار علیصدر اظهار کرد: آرامگاه باباطاهر با 7 هزار و 34 نفر، تپه هگمتانه با 5 هزار و 62 نفر بازدیدکننده و گنجنامه همدان با 4 هزار و 450 نفر در رتبه‌های بعدی بازدید مسافران از اماکن تاریخی قرار دارند.

سروش‌مقدم یادآور شد: همچنین 2 هزار و 856 نفر از گنبد علویان، یک‌هزار و 392 نفر از موزه دفاع مقدس همدان و یک‌هزار و 115 نفر از مجتمع تفریحی توریستی عباسآباد همدان بازدید کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان در ایام تعطیلات نوروزی 42 گردشگر خارجی از همدان بازدید کرده‌اند، بیان داشت: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران خارجی، میزبان گردشگران خارجی بیشتری در همدان خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در پایان با تأکید بر اینکه باید با تبلیغات مطلوب موجب جذب بیشتر گردشگران خارجی در همدان باشیم، اظهار کرد: بر این اساس باید هر سال به تأمین و تجهیز زیرساخت‌های گردشگری خارجی در همدان کمک کنیم تا بتوانیم بیش از پیش موجب رونق این صنعت باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار