معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از اسکان بیش از ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی در روزهای گذشته در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵ 25 March 2015

 معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از اسکان بیش از ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی در روزهای گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا بیاناتی با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان شهرداری همدان واقع در مجتمع عینالقضات همدان انجام میشود، اظهار داشت: از روز ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا روز دوم فروردین ماه امسال ۴۰ هزار و ۵۴۸ مسافر نوروزی در قالب ۹ هزار و ۹۸۲ خانوار در همدان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۸ اسفند ماه سال گذشته هزار و ۲۴۱ نفر در همدان اسکان داده شدند، افزود: بر این اساس چهار هزار و ۴۹۵ نفر مسافر نوروزی در فضاهای اقامتی همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی با بیان اینکه در روز ۲۹ اسفند ماه سال گذشته ۹ هزار و ۳۶۳ نفر در همدان اسکان داده شدند، تصریح کرد: این تعداد مسافر در قالب ۲ هزار و ۲۰۲ خانوار در محل‌های اقامتی همدان اسکان داده شدند.

معاون شهردار همدان درباره اقامت و اسکان مسافران نوروزی در روز یکم فروردین ماه نیز گفت: در این روز ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در قالب ۳ هزار و ۳۵ خانوار در شهر همدان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم فروردین با افزایش ورود مسافران نوروزی به استان همدان مواجه بودیم، اظهار داشت: در این روز نیز ۱۲ هزار و ۳۴۹ مسافر نوروزی در قالب ۳ هزار و ۵۰۴ خانوار در فضاهای اقامتی همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی با اعلام اینکه ظرفیت اقامت و اسکان ۱۵۰ هزار نفر مسافر نوروزی در همدان آماده شده است، بیان کرد: شهرداری همدان در تلاش است تا ظرفیت اقامتی مناسبی برای اسکان مسافران نوروزی در همدان فراهم کند و از این رو از تمامی ظرفیت‌های موجود بهرهبرداری لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هزار و ۸۲۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در همدان آماده کرده است، تصریح کرد: این کلاس‌ها ظرفیت اسکان بیش از ۹ هزار نفر در شبانه روز را دارد که البته اولویت اول اسکان مسافران فرهنگی است.

معاون شهردار همدان با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۹۵ خانوار از مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش همدان اسکان داده شدند، تصریح کرد: بر این اساس ۱۹ هزار و ۴۱۲ نفر از مسافران نوروزی همدان توسط آموزش و پرورش همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی از اقامت هزار و ۸۵۶ نفر مسافر نوروزی در قالب ۴۶۲ خانوار از روز ۲۸ اسفند ماه تا دوم فروردین ماه امسال در هتلهای همدان خبر داد و گفت: مابقی مسافران نوروزی همدان در سالنهای تربیتبدنی شهرداری، ورزش و جوانان، هتل آپارتمان‌ها، میهمانپذیرها، هلال احمر، منازل استیجاری، محموعه علیصدر و تله کابین اسکان داده شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار