رئیس هیئت کبدی همدان با اشاره به دلایل عدم اعزام تیم بانوان به مسابقات لیگ گفت: تیم بانوان بعد از صعود از مرحله اول لیگ به دلیل به حد نصاب نرسیدن نفرات و نامساعد بودن شرایط جوی به مرحله بعد اعزام نشد.
کد خبر: ۱۵۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 06 January 2016

رئیس هیئت کبدی همدان با اشاره به دلایل عدم اعزام تیم بانوان به مسابقات لیگ گفت: تیم بانوان بعد از صعود از مرحله اول لیگ به دلیل به حد نصاب نرسیدن نفرات و نامساعد بودن شرایط جوی به مرحله بعد اعزام نشد.

به گزارش فارس ،محمود کوثری‌فرد با بیان اینکه تیم‌های کبدی استان امسال در حد انتظار هیئت ظاهر نشدند، اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته تیم‌های کبدی را در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت‌های مختلف اعزام کردیم که البته عملکرد خوبی نداشتند.

وی با اشاره به حضور موفق تیم‌های کبدی در سال‌های گذشته گفت: کبدی‌کاران همدانی همواره از موفق‌ترین ورزش‌کاران مطرح کشوری بوده و تیم‌های استان نیز در رقابت‌های مختلف نتایج خوبی را کسب می‌کردند که امسال به دلایل مختلف نتایج خوبی حاصل نشد.

رئیس هیئت کبدی همدان افزود: از ابتدای امسال هشت اعزام در بخش آقایان و بانوان داشتیم که در مسابقات لیگ تیم آقایان در مرحله اول موفق ظاهر شدند و در مرحله دوم از راه‌یابی به مرحله بعد بازماندند.

وی به حضور تیم بانوان در لیگ اشاره کرد و ادامه داد: تیم بانوان نیز به همراه تیم کرمانشاه از منطقه سه راهی مرحله بعد شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن نفرات و نامساعد بودن شرایط جوی این تیم به مرحله بعد اعزام نشد.

کوثری‌فرد با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی برای اعزام تیم به مسابقات لیگ دسته یک بیان کرد: در صورت اجرای موفق برنامه‌ها و ایجاد شرایط مالی مناسب، تیم‌ها را در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات لیگ دسته یک اعزام می‌کنیم که با کسب نتیجه خوب راهی لیگ برتر شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت‌های ورزشی استان مشکل اعتباری دارند، گفت: هیئت کبدی نیز همچون دیگر هیئت‌ها با مشکلات مالی مواجه است که این مشکل در اعزام‌ها نیز تأثیرات منفی داشته است.

رئیس هیئت کبدی همدان تصریح کرد: هزینه اعزام تیم به مسابقات و لیگ بسیار سنگین است که به تنهایی از عهده هیئت برنمی‌آید و نیاز به حامی مالی داریم.

وی به کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به این هیئت اشاره کرد و افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان تاکنون کمک‌های موثری به این هیئت داشته است که این کمک‌ها کافی نیست و نیاز به یک حامی نیز به شدت احساس می‌شود.

کوثری‌فرد اظهار کرد: مرتضی کولیوند، امیر‌رضا سوری، سجاد مهاجرانی، رسول زارعی و امین طهماسبی در بخش آقایان و رابعه اسکویی و زهرا توفیق در بخش بانوان، ملی‌پوشان جوان استان هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: کبدی‌کاران استان در بخش آقایان در شهرستان‌های بهار، تویسرکان، کبودراهنگ و همدان و در بخش بانوان در شهرستان‌های ملایر، نهاوند و همدان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت کبدی همدان ادامه داد: شهرستان اسد‌آباد نیز کبدی خود را فعال کرده و اکنون در رده نوجوانان فعالیت دارد تا در سال‌های آینده با تیمی منسجم در مسابقات حاضر شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور از اواخر بهمن‌‌ماه آغاز می‌شود، خاطر‌نشان کرد: در صورت اعزام تیم بهار نماینده استان در لیگ دسته یک آقایان خواهد بود و تیم منتخب استان نیز به مسابقات اعزام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار