رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ملاير از آمادگي كامل پنج راهدارخانه اين شهرستان در ايام زمستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 04 January 2016

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ملاير از آمادگي كامل پنج راهدارخانه اين شهرستان در ايام زمستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،"جواد نگاهداری" افزود: اين شهرستان دارای پنج راهدارخانه شامل راهدارخانه شهید افزا واقع در محور ملایر همدان، راهدارخانه آورزمان واقع در محور ملایر نهاوند، راهدارخانه یونس واقع در محور ملایر بروجرد، راهدارخانه زنگنه واقع در محور ملایر اراک و راهدارخانه مرکز اداره است.

وی ‌اظهار كرد: اين راهدارخانه‌ها با 82 نفر نیروی راهدار و 40 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

نگاهداری ‌ادامه داد: با بارش‌های خوبی که تاکنون داشته‌ایم، چهار هزار تن ماسه نمک برای نمک‌پاشی سطح جاده‌ها استفاده شده همچنین 120 عدد تیغه برای برفروبی استفاده شده است و در حال ذخیره ماسه نمک در راهدارخانه هستیم.

وی ‌افزود: با تلاش همکاران و مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی تاکنون شاهد هیچ‌گونه خللی در تردد مسافران در محورهای شهرستان ملایر نبوده‌ایم و امیدواریم تا پایان فصل زمستان به بهترین نحو بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

رئيس اداره راه و شهرسازي ملاير ‌يادآور شد: از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروري اجتناب کنند و در صورت مسافرت تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم روشنایی و برف پاک‌کن اطمینان حاصل کنند.

وی‌ خاطرنشان كرد: شهرستان ملایر دارای 983 کیلومتر انواع راه شامل 122 کیلومتر بزرگراه، 46 کیلومتر راه اصلی، 167 کیلومتر راه فرعی و 648 کیلومتر راه روستایی است.

نگاهداری ‌افزود: امسال اداره راه و شهرسازی اقدام به حذف 14 نقطه حادثه‌خیز در محورهای شهرستان ملایر کرده که این مهم به صورت امانی و توسط دستگاه‌های ماشین‌آلات و پرسنل زحمت‌کش راه و شهرسازی ملایر انجام و موجب کاهش حوادث جاده‌ای شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار