رئیس بنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ گفت: تاکنون 20 هزار و 500 جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر شده و کبودراهنگ جزء شهرستان‌های برتر در سطح استان و کشور در این زمینه است.
کد خبر: ۱۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 03 January 2016

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ گفت: تاکنون 20 هزار و 500 جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر شده و کبودراهنگ جزء شهرستان‌های برتر در سطح استان و کشور در این زمینه است.

به گزارش فارس، علی جلالی اظهار کرد: خدمت به محرومین به ویژه روستائیان جزء مهم‌ترین عملکردهای این اداره است تا با همدلی و هم‌زبانی بتوان در راستای توسعه هرچه بیشتر روستاهای شهرستان گامی مؤثر برداشت.

وی با اشاره به 24 روستای شهرستان کبودراهنگ که عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی آن انجام شده و انعقاد قرارداد آن نیز برای آسفالت صورت گرفته، افزود: بیش از سه هزار و 500 تن قیر نیز برای آسفالت هشت روستا انجام گرفته است.

جلالی با اشاره به 11 روستای شهرستان کبودراهنگ که درخواست قیر یارانه‌ای دارند و عملیات زیرسازی در آن انجام شده گفت: بنیاد مسکن در حال پیگیری اختصاص دو هزار و 100 تن قیر به 11 روستا است.

وی با توجه به اینکه از محل اعتبارات استانی، 9 روستا برای آسفالت‌ریزی در نظر گرفته شده، اضافه کرد: 44 روستا در برنامه آسفالت قرار می‌گیرند که به محض مساعد شدن هوا عملیات اجرایی و آسفالت شروع خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن کبودراهنگ تصریح کرد: از محل اعتبارات استانی به صورت دیون در 11 روستای شهرستان عملیات تخریب و زیرسازی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 هزار و 500 جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر شده، یادآور شد: کبودراهنگ جزء شهرستان‌های برتر در سطح استان و کشور در این زمینه است.

جلالی با اشاره به مقاوم‌سازی اماکن و مسکن روستایی در سطح روستاهای شهرستان تصریح کرد: بیش از 12 هزار و 870 واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان توسط بنیاد مسکن مقاوم‌سازی شده است.

وی گفت: برای تمام روستاهای بالای 20 خانوار نقشه طرح هادی تهیه شده و تاکنون بیش از 32 روستا نیز مجدداً نقشه طرح هادی آنها بازنگری شده است.

رئیس بنیاد مسکن کبودراهنگ در پایان با اشاره به عملکرد جهادی و مثبت بنیاد مسکن کبودراهنگ در روستاهای شهرستان در بحث آسفالت‌ریزی به ویژه در روستاهای ایده‌لو، قباق‌تپه و سردارآباد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، بنیاد مسکن کبودراهنگ به عنوان دستگاه برتر اجرایی انتخاب شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار