جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به صورت استانی در مقاطع پیش‌دبستانی تا متوسطه در رشته‌های مفاهیم، حفظ، خطاطی، نقاشی، مقاله‌نویسی و سرود با مضامین قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 02 January 2016

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به صورت استانی در مقاطع پیش‌دبستانی تا متوسطه در رشته‌های مفاهیم، حفظ، خطاطی، نقاشی، مقاله‌نویسی و سرود با مضامین قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، غلامرضا فرهادی، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه کمیته قرآنی انجمن‌های اسلامی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی ستاد دهه فجر استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سازمان تبلیغات با محوریت برنامه‌های قرآنی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی، نصب بنرهای موضوعی و برپایی محافل انس با قرآن در همه شهرستان‌ها برخی از اقدامات دهه فجر است؛ برپایی شب شعر، تقدیر از برترین‌های مسابقات قرآنی و شرکت فعالان قرآنی در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر فعالیت‌های این ایام است.

محمدعیسی فلاح، مسئول امور قرآنی نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی استان همدان با هدف صیانت و سالم‌سازی مجموعه نیروی انتظامی یک روز در هفته را با عنوان روز قرآن نامگذاری کرده است؛از ابتدای سال 800 نفر از خانواده نیروی انتطامی برای حفظ یک و سه جزء قرآن کریم ثبت‌‌نام کرده و در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در مجموعه نیروی انتظامی 15 نفر حافظ قرآن بالای پنج جز و 300 نفر حافظ یک تا سه جزء در همدان وجود دارند؛علاوه بر این امور، کرسی تلاوت در استان‌ و شهرستان‌های همدان به طور منظم برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی بانک صادرات نیز گفت: بانک صادرات با مشارکت بسیج دو مسابقه فرهنگی و ورزشی با عنوان یادواره شهید همدانی در دهه فجر برگزار می‌کند، جشن انقلاب امسال در بانک صادرات با حضور خانواده شهید سردار همدانی برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار